Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Okładka książki Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Marcin Żukowski Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2018-04-06
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-08
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328342248
Tagi:
socjal media marketing marketing internetowy E-Biznes E-marketing Facebook Twitter Instagram YouTube
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Jarosław Królewski, Paweł Sala
Ocena 7,2
E-marketing. W... Jarosław Królewski,...
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania Ken Blanchard, Spencer Johnson
Ocena 6,9
Jednominutowy ... Ken Blanchard, Spen...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Początkujący menedżer. Wydanie VI Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik
Ocena 7,2
Początkujący m... Loren B. Belker, Ji...

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
54 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
97
24

Na półkach: ,

Idealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.

Idealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    71
  • Chcę przeczytać
    60
  • Posiadam
    25
  • Teraz czytam
    13
  • Marketing
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Biznes
    2
  • 2020
    2
  • 2018
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także