The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback by Dan Olsen
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback by Dan Olsen
- Wydawnictwo:
- Wiley
- Data wydania:
- 2015-06-02
- Data 1. wydania:
- 2015-06-02
- Liczba stron:
- 336
- Czas czytania
- 5 godz. 36 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9781118960875
The missing manual on how to apply Lean Startup to build products that customers love
The Lean Product Playbook is a practical guide to building products that customers love. Whether you work at a startup or a large, established company, we all know that building great products is hard. Most new products fail. This book helps improve your chances of building successful products through clear, step-by-step guidance and advice.
The Lean Startup movement has contributed new and valuable ideas about product development and has generated lots of excitement. However, many companies have yet to successfully adopt Lean thinking. Despite their enthusiasm and familiarity with the high-level concepts, many teams run into challenges trying to adopt Lean because they feel like they lack specific guidance on what exactly they should be doing.
If you are interested in Lean Startup principles and want to apply them to develop winning products, this book is for you. This book describes the Lean Product Process: a repeatable, easy-to-follow methodology for iterating your way to product-market fit. It walks you through how to:
Determine your target customers
Identify underserved customer needs
Create a winning product strategy
Decide on your Minimum Viable Product (MVP)
Design your MVP prototype
Test your MVP with customers
Iterate rapidly to achieve product-market fit
This book was written by entrepreneur and Lean product expert Dan Olsen whose experience spans product management, UX design, coding, analytics, and marketing across a variety of products. As a hands-on consultant, he refined and applied the advice in this book as he helped many companies improve their product process and build great products. His clients include Facebook, Box, Hightail, Epocrates, and Medallia.
Entrepreneurs, executives, product managers, designers, developers, marketers, analysts and anyone who is passionate about building great products will find The Lean Product Playbook an indispensable, hands-on resource.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 8
- 2
- 2
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback by Dan Olsen
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE