rozwińzwiń

Systemowe zarządzanie jakością. Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji

Okładka książki Systemowe zarządzanie jakością. Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji Piotr Miller
Okładka książki Systemowe zarządzanie jakością. Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji
Piotr Miller Wydawnictwo: Difin biznes, finanse
516 str. 8 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Difin
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
516
Czas czytania
8 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788376413822
Tagi:
jakość zarządzanie jakością system podejście systemowe decyzje podejmowanie decyzji
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych Grażyna Cęcelek, Piotr Miller, Elżbieta Stokowska-Zagdan, Elżbieta Woźnicka
Ocena 0,0
Nauczyciel a s... Grażyna Cęcelek, Pi...
Okładka książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce Radosław Baran, Marciniak Beata, Adam Czarnecki, Stefan Doroszewicz, Piotr Miller, Teresa Taranko, M. Miśkiewicz Tomasz, Anna Zbierzchowska
Ocena 0,0
Działania mark... Radosław Baran, Mar...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Polscy autorzy
    1
  • 2016
    1
  • Przeczytane
    1
  • Jakość
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także