BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Okładka książki BRAND sense - marka pięciu zmysłów Martin Lindstrom
Okładka książki BRAND sense - marka pięciu zmysłów
Martin Lindstrom Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Język:
polski
ISBN:
9788324619245
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
325
85

Na półkach: , , ,

Książka jest poradnikiem jak stworzyć potężną markę odnosząc się do 5 zmysłów - wzroku, węchu, słuchu, dotyku i smaku. Pokazuje jak dokonali tego giganci rynku: Coca-Cola, Apple, Nokia etc, i właśnie te ciekawostki dotyczące poszczególnych marek były dla mnie najciekawsze. Czytając Brand Sense zapoznamy się też z przeróżnymi wynikami badań konsumentów. Myśle że po tej lekturze żadna marka nie będzie dla nas taką sama - ją na pewno znaczne zwracać większą uwagę na cały otaczający mnie branding.

Książka jest poradnikiem jak stworzyć potężną markę odnosząc się do 5 zmysłów - wzroku, węchu, słuchu, dotyku i smaku. Pokazuje jak dokonali tego giganci rynku: Coca-Cola, Apple, Nokia etc, i właśnie te ciekawostki dotyczące poszczególnych marek były dla mnie najciekawsze. Czytając Brand Sense zapoznamy się też z przeróżnymi wynikami badań konsumentów. Myśle że po tej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat projektowania marki. Pozycja w prosty sposób wyjaśnia jak należy zaprojektować markę i jak wykorzystać przy tym nasze zmysły. Mimo, że pozycja jest już białym krukiem na rynku. To warto ją przeczytać i wielokrotnie wracać do niej.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat projektowania marki. Pozycja w prosty sposób wyjaśnia jak należy zaprojektować markę i jak wykorzystać przy tym nasze zmysły. Mimo, że pozycja jest już białym krukiem na rynku. To warto ją przeczytać i wielokrotnie wracać do niej.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    23
  • Przeczytane
    5
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes w internecie
    1
  • Posiadam
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • Praca & Studia
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Do kupienia
    1
  • PRACA/MARKETING
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki BRAND sense - marka pięciu zmysłów


Podobne książki

Przeczytaj także