BRAND sense - marka pięciu zmysłów
Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324619245
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 23
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka jest poradnikiem jak stworzyć potężną markę odnosząc się do 5 zmysłów - wzroku, węchu, słuchu, dotyku i smaku. Pokazuje jak dokonali tego giganci rynku: Coca-Cola, Apple, Nokia etc, i właśnie te ciekawostki dotyczące poszczególnych marek były dla mnie najciekawsze. Czytając Brand Sense zapoznamy się też z przeróżnymi wynikami badań konsumentów. Myśle że po tej lekturze żadna marka nie będzie dla nas taką sama - ją na pewno znaczne zwracać większą uwagę na cały otaczający mnie branding.
Książka jest poradnikiem jak stworzyć potężną markę odnosząc się do 5 zmysłów - wzroku, węchu, słuchu, dotyku i smaku. Pokazuje jak dokonali tego giganci rynku: Coca-Cola, Apple, Nokia etc, i właśnie te ciekawostki dotyczące poszczególnych marek były dla mnie najciekawsze. Czytając Brand Sense zapoznamy się też z przeróżnymi wynikami badań konsumentów. Myśle że po tej...
więcej Pokaż mimo toJest to jedna z najlepszych pozycji na temat projektowania marki. Pozycja w prosty sposób wyjaśnia jak należy zaprojektować markę i jak wykorzystać przy tym nasze zmysły. Mimo, że pozycja jest już białym krukiem na rynku. To warto ją przeczytać i wielokrotnie wracać do niej.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat projektowania marki. Pozycja w prosty sposób wyjaśnia jak należy zaprojektować markę i jak wykorzystać przy tym nasze zmysły. Mimo, że pozycja jest już białym krukiem na rynku. To warto ją przeczytać i wielokrotnie wracać do niej.
Pokaż mimo tohttp://wojownikpokoju.pl/pl/blog/