forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
1 z 10 (książki
odpowiedzi [2264]
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
Odpada "Percy Jackson", książka wydaje mi się dziecinna (choć nie czytałam, zrażona tym, że to ulubiony bohater znajomego dziesięciolatka).
Jeszcze jakieś pare miesięcy temu to była też moja ulubiona książka :"), ale potem wyprzedziła ją inna haha.
Jest faktycznie przeznaczona dla trochę młodszego czytelnika, ale myślę, że starsi książkomaniacy też mogą po nią sięgnąć. Łatwo, szybko i lekko się czyta, a autor ma też świetne poczucie humoru ♡.
(Anita z BookReviewsbyAnita czytała Apolla też od Ricka i z tego,...
Dzięki, teraz trochę inaczej spojrzę na tę powieść, choć wątpię żebym w najbliższym czasie miała czas żeby ją wypożyczyć (przeraża mnie ile książek czeka na przeczytanie, a tymczasem ostatnio mam jakąś blokadę- ciężko mi się skupić na czymkolwiek...)
Pozdrawiam :)
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
7. "Dwór cierni i róż" (S.J Maas)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
Odpada "Dwór cieni i róż", ponieważ jest jedyną książką z tego zestawienia, której nie czytałam.
3. "Intruz" (S. Meyer)
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
7. "Dwór cierni i róż" (S.J Maas)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
Odpada nr 3, nie jestem fanką SF
3. "Intruz" (S. Meyer)
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
7. "Dwór cierni i róż" (S.J Maas)
8. "Szklany tron" (S.J Maas)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
Odpada nr 8, nie moja bajka :)
3. "Intruz" (S. Meyer)
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
7. "Dwór cierni i róż" (S.J Maas)
8. "Szklany tron" (S.J Maas)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
10. "Zmierzch" (S. Meyer)
Odpada Zmierzch, co z dużo pani Meyer to nie zdrowo. W ogóle tyle jest książek młodzieżowych, że te powtarzające się nazwiska można...
Celowo dalam te powtarzające się :)
Byłam ciekawa, które książki danego autora ludzie wolą bardziej. ;)
2. "Harry Potter i przeklęte dziecko" (J.K Rowling)
3. "Intruz" (S. Meyer)
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
7. "Dwór cierni i róż" (S.J Maas)
8. "Szklany tron" (S.J Maas)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
10. "Zmierzch" (S. Meyer)
Odpada Przeklęte Dziecko, bo ta książka jest na poziomie wattpadowych...
1. "The call. Wezwanie." (P. Ó Guilín)
2. "Harry Potter i przeklęte dziecko" (J.K Rowling)
3. "Intruz" (S. Meyer)
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
7. "Dwór cierni i róż" (S.J Maas)
8. "Szklany tron" (S.J Maas)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
10. "Zmierzch" (S. Meyer)
Odpada numer jeden- nie znam tej książki, a...
Kurczę, nie wiedziałam. Teraz nie będę zmieniać, ale wiem już na przyszłość. ;)
Dziękuję za zwrócenie uwagi.
Nie chodziło mi o zwrócenie uwagi Tobie ;). Po prostu jakiś czas temu już grałam w tę grę i wtedy stowane były te zasady o których pisałam, a teraz nie- nie wiedziałam czy voś się zmieniło w trakcie gry czy po prostu ktoś nie wiedział o tej zasadzie a później już "poszło" ;).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
KATEGORIA: KSIĄŻKI MŁODZIEŻOWE
1. "The call. Wezwanie." (P. Ó Guilín)
2. "Harry Potter i przeklęte dziecko" (J.K Rowling)
3. "Intruz" (S. Meyer)
4. "Percy Jackson" (R. Riordan)
5. "Diabolika" (S.J. Kincaid)
6. "Szóstka wron" (L. Bardugo)
7. "Dwór cierni i róż" (S.J Maas)
8. "Szklany tron" (S.J Maas)
9. "Kroniki Rodu Kane" (R. Riordan)
10. "Zmierzch" (S....
6.Twój cień
7.I nie było już nikogo
Odpada "Twój cień". Nie przpadam za kryminałami, ale z dwojga złego Agathę Christie nawet lubię.
WYGRYWA: "I nie było już nikogo".
2.Chirurg
6.Twój cień
7.I nie było już nikogo
Odpada: 2.Chirurg, bo to jedyna książka, której tytuł nic mi nie mówi.
To książka Tess Gerritsen, pierwszy tom cyklu Rizzoli/Isles.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post