forum Oficjalne Aktualności
Top lipca lubimyczytać.pl
Za nami półmetek wakacji. Czas na podsumowanie, które książki najchętniej odwiedzaliście na lubimyczytać.pl. Gorące nowości, hity niezmiennie trwające na listach bestsellerów, powieści, których ekranizacje właśnie trafiają na małe i duże ekrany – to wszystko znajdziecie w naszym Top lipca.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [26]
Mróz nikogo nie dziwi. Ale zaskoczeniem jest średnia książek z 1. i 2. miejsca. O czym to świadczy? Na topie jak zawsze dobrzy marketingowcy.
Większym zaskoczeniem dla mnie jest utrzymująca się w rankingu Nosowska, brawa dla Kasi. 3 tytuły zekranizowane.
Za zamkniętymi drzwiami - książka sprzed roku, pewnie jakaś duża sieć księgarni w promocji rzuciła :D
Niby zawsze te...
"Kirke" tak, ale to coś zatytułowane "365 dni"?? Na drugim miejscu?! Chyba lepiej, żeby naród niczego nie czytał niż czytał takie coś... (zrezygnowałam w połowie drugiej "sceny" i wystarczy, żeby wyrobić sobie opinię).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post500 lat temu sławny ekonom Mikołaj Kopernik stwierdził, że słaby pieniądz wypiera lepszy, to prawo można zastosować nie tylko do pieniądza.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Patrząc na ten ranking zastanawiam się dlaczego książka która jest tak kiepsko oceniana ( patrzę na średnią )
Jest na pierwszym miejscu. Dramat :(
właśnie dziwne, niektórzy ją chwalą , inni jej nie cierpią. Chyba najlepiej jest samemu ją przeczytać i się przekonać
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Matt myślę, że jest tyle lepszej literatury, że nie ma sensu tracić czasu na pisarza, który w ciągu roku wydaje 6 książek. Nie chcę oczywiście generalizować tego typu zjawiska, lecz ilość ta jest niespotykana raczej u "wielkich" pisarzy.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Rozumiem. Trochę się martwię bo mam jedną książkę Mroza , boję się że się zawiodę.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postBo na 2. miejscu jeszcze gorzej ze średnią :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMróz na pierwszym miejscu. I chyba na tym można zakończyć wypowiedź. #smutek
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZ mojej perspektywy jedynie King. Może nie jakieś arcydzieło, ale zdecydowanie jedna z jego lepszych książek w ciągu ostatnich lat.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
"opowieści podręcznej" zrobiły na mnie wrażenie. Mam w planach "Outsidera" i "Kirke". ResztE sobie daruję.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Hashtag przeczytałam niedawno i byłam zachwycona. Niestety Ostrymi przedmiotami się zawiodłam. Opis z tyłu książki był o wiele ciekawszy niż cała książka. Spodobał mi się sam koniec ponieważ jeden szczegół naprawdę zaskakuje.
Obecnie czytałam Outsidera Kinga i jestem pod mega wrażeniem :)
Potem zamierzam sięgnąć po Tatuażystę z Auschwitz. Zobaczymy czy warto było.
Topka kolejny raz mnie utwierdza w przekonaniu, że czytelnicy na wakacje wolą czytać bardzo słabe książki. Mario Puzo się w grobie przewraca. "365 dni" to co najwyżej zrzynka z "Mistrza" Katarzyny Michalak.
Perełką w tym zestawieniu jest "Opowieść podręcznej" na którą poluję, ciekawi mnie także "Kirke" jako opowieść związana z mitologią...
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Ale zarówno średnia ocen, jak i poszczególne recenzje czytelniczek mówią same za siebie. Swoją drogą czytałam wywiad z Blanką Lipińską i to, jakie ta kobieta ma poglądy, woła o pomstę do nieba. Choćby to, że "zmuszanie do seksu to nie gwałt, a dominacja". Także tego. Rynku wydawniczego na zawojuje.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzytałam Outsidera oraz Za zamkniętymi drzwiami. Co do Remigiusza Mroza opinie są przeróżne, także spróbuję i ja. Zobaczymy co kryje się w tej książce.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTylko że tą perełkę wydano sporo lat temu, a wróciła dzięki serialowi.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post