forum Oficjalne O serwisie
Zgłoszenia błędów w działaniu strony
odpowiedzi [7304]
U mnie także nie działają aktywności, zarówno moje jak i znajomych. Mam zaznaczone prawidłowe opcje w ustawieniach :(
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postProsimy o sprawdzenie, wszystko już powinno się wyświetlać.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Po wejściu w "moje konto" wyświetlają się tylko LC news, mimo że w ustawieniach aktywności mam zaznaczoną jeszcze opcję "czytelnik dodał nową książkę na półkę".
Zniknęły również wszystkie aktywności z mojego profilu :<
Dziękujemy za zgłoszenie - aktywności powinny się wyświetlać już prawidłowo na Pani koncie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
U mnie z aktywnościami jest jeszcze gorzej. Nie widzę żadnych. Nie tylko swoich, ale i swoich znajomych. Po wczoraszych pracach na LC zniknęło absolutnie wszystko. Mało tego - przez cały dzisiejszy dziń nie widzę żeby ktokolwiek cokolwiek nowego zamieścił ( a jest to niemożliwe przy 160 znajomych )
Proszę o przywrócenie widoczności tych ostatnich 30 dni aktywności, bo czuję...
U mnie również nie ma ani jednej aktywności, ani moich, ani moich znajomych :(
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dziękujemy za wiadomość. Postaramy się jak najszybciej sprawdzić, co się dzieje z Pani aktywnościami.
Użytkowników z podobnym problemem prosimy o wiadomość - będziemy sprawdzać każde konto indywidualnie.
Juz wszystkow wiem !
Zresetowano również ustawienia powiadomień. Trzeba od nowa zaznaczyć co się chce dostawać :)
Ja mam zaznaczone w ustawieniach "Czytelnik dodał nową książkę na półkę" ale nadal nic się nie pokazuje :(
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postBardzo przepraszamy - jeszcze nie zostały przywrócone powiadomienia o aktywnościach wszystkim użytkownikom serwisu. Pracujemy nad tym.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA u mnie działa. A jak zaznaczyłaś na nowo tą opcję to kliknęłaś na tej zakładce - "zapisz" ? Bo jak nie klikniesz, tylko pójdziesz poprawiać, czy sprawdzać inne ustawienia - to ci to twoje zaznaczenie zniknie
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ok, to poczekam :)
@kaktusowaona71 - tak, kliknęłam zapisz :P
denudatio_pulae - czy możemy prosić o screen z ustawień aktywności na admin@lubimyczytac.pl?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMam ten sam problem - nie widzę żadnych aktywności. "Ciemno wszędzie, głucho wszędzie..."
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSzkockaKrata - aktywności powinny już prawidłowo się wyświetlać, będziemy wdzięczni za sprawdzenie. Pozdrawiamy serdecznie!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPodobny problem z aktywnościami wystąpił również u mnie. Zmiana ustawień nie pomaga. Można prosić o interwencję?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNie wiem, czy to tylko u mnie, ale kiedy otwieram moje konto i próbuję pe=przejrzeć aktywności znajomych stwierdzam, ze widzę tylko jedną stronę czyli z ostatniej chwili, nie da się tego rozwinąć na wcześniejsze aktywności- u dołu strony nie ma niczego, co pozwoliłoby na takie rozwijanie. Na stronie mojego profilu jest to samo- tylko rzeczy aktualne
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Tablica z aktywnościami - zarówno znajomych, jak i własnych - wyświetla od jakiegoś czasu aktywności z ostatnich 30 dni. Wcześniejsze aktywności przestają być wyświetlane na koncie użytkownika.
W planach mamy prace nad archiwum aktywności konta, by można było wyświetlać aktywności z dowolnego okresu od momentu zarejestrowania się na Lubimyczytać.pl
Mam to samo, nie pojawia mi się na dole strony przycisk 'pokaż kolejne' i tym samym nie mogę przejrzeć w żaden sposób dalszych wcześniejszych aktywności. A pisząc aktywności mam na myśli nie aktywność jakiejś konkretnej osoby tylko wszystkich znajomych w zakładce moje konto z wczorajszego dnia!.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękujemy za wszystkie informacje - postaramy się jak najszybciej sprawdzić wyświetlanie aktywności.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDołączam się do tego zgłoszenia, u mnie też nie ma przycisku "Pokaż kolejne", co nie ma nic wspólnego z rzeczoną 30-dniową aktywnością. Ja nie mogę zobaczyć nic sprzed kilku godzin. Po prostu tylko jakby pierwsza strona i koniec.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Już wszystko wiemy - problem wynika z ustawień w koncie: http://lubimyczytac.pl/index.php/moj/profil/ustawienia/aktywnosci Prosimy o zaznaczenie opcji "Czytelnik dodał nową książkę na półkę." Wtedy wszystkie aktywności znajomych powinny się poprawnie pokazywać.
Ustawienia aktywności zostały wyłączone podczas prac administracyjnych, za co bardzo przepraszamy. Zostaną one...
Ja mam ten sam problem, zniknął przycisk Pokaż kolejne aktywności zarówno na stronie aktywności znajomych jak i na moim profilu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@Lubimy Czytać
Niestety u mnie wcale to nie działa co proponujecie ani z zaznaczeniem (cały czas miałam zresztą tą opcję zaznaczoną) ani z odznaczoną, ani potem znowu z zaznaczoną i po wylogowaniu za każdym razem. Nie będę już nic tu zmieniać i powiem nieładnie grzebać, bo to nie jest ani moja ani wina innych użytkowników tylko Wasza. Delikatnie mówiąc. Czemu za każdym...
Bardzo przepraszamy za wszystkie problemy, które się pojawiły. Pracowaliśmy w nocy nad aktualizacją systemu, w dalszym ciągu prace trwają, stąd mogą się pojawiać jeszcze usterki. Zadbamy o to, by wszystko wróciło do normy.
Z góry dziękujemy za ogromne pokłady cierpliwości.
Również u mnie brakuje przycisku "Pokaż kolejne aktywności" i podobnie jak @AuroraBorealis sprawdziłam ustawienia aktywności - nic to nie dało. Ciasteczka też na wszelki wypadek usunęłam. Rozumiem, były prace administracyjne, więc "co się polepszy, to się popie...." Ja już chyba osiągnęłam ten stan, że irytacja przechodzi w radosne oczekiwanie "co znowu pójdzie nie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Prowadziliśmy prace nad aktualizacją baz, dzięki czemu m.in. będzie możliwe wyświetlanie archiwalnych aktualności, jak również ma to pomóc wyeliminować problemy z zapisem błędnych plików cookie.
Niestety nie zdążyliśmy zakończyć wszystkich prac tak jak obiecaliśmy (tzn. o 6:00 rano), za co bardzo przepraszamy. Zespół programistów pracuje w pocie czoła, by wszystkie wynikłe...
Dodatkowo zauważyłam, że na stronie głównej nie wyświetlają się znowu nowe, kolejne opinie użytkowników, ponownie utknęły na wczorajszych (przynajmniej dla mnie to tak wygląda)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Odświeżanie strony głównej oraz pierwszej podstrony z bieżącymi opiniami (http://lubimyczytac.pl/ksiazki/opinie) zostało celowo wyłączone ze względu na prowadzone jeszcze drobne prace. W ciągu około pół godziny zostanie włączone na nowo.
Obecnie najnowszą opinią powinna być dot. książki November 9 - czy to właśnie ona się wyświetla?
Mnie po wejściu w nowe opinie pojawia się cały czas ostatnia czyli ta sama - 'ostatni bierze wszystko', a na stronie głównej wyświetla się teraz 'nic do stracenia. początek'. I proszę mi nie mówić że mam sobie usunąć ciasteczka, bo ostatnio jak zrobiłam tak, to potraciłam inne ważne rzeczy które miałam w komputerze. Więc ja już nie ruszę ciasteczek i tyle. Wolę poczekać na...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejPodstrona z opiniami nie została jeszcze odświeżona po wyłączeniu serwisu - tak jak w przypadku strony głównej powinniśmy ją uruchomić w ciągu około pół godziny.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
O, to ja jestem na bieżąco - na stronie głównej wyświetla mi się 15 najświeższych aktywności :)
@AuroraBorealis - ja tam uwielbiam usuwać ciasteczka - mam dzięki tej czynności coraz lepszą pamięć ;)
Tak, u mnie też wyświetlają się jedynie najnowsze powiadomienia, niżej zejść nie mogę. No i co chwilę komunikat 'nasze serwery grzeją się do czerwoności' :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zarówno strona z opiniami, jak i strona główna wyświetlają najnowsze treści.
Otrzymaliśmy również potwierdzenie od jednej z użytkowniczek, że aktywności wyświetlają się poprawnie.
Jeszcze raz dziękujemy za dotychczasowe zgłoszenia i Wasze przeogromne pokłady cierpliwości.
Bożesz mój, znowu zniknął mi znajomy! Dlaczego to się tu stale zdarza? To jakiś portalowy Rok 1984???
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDołączam się do zgłoszenia błędu, mi też właśnie system kogoś zjadł i znowu mam znajomego-widmo. :/
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Witam,
liczba plusów na mojej stronie nie jest aktualizowana i adekwatna do tego, ile mam ich w rzeczywistości. W powiadomieniach przychodzą mi wciąż informacje o "daniu mi plusa", przy opiniach są one widoczne jednak na moim profilu wciąż widnieje liczba 1 (reszta informacji jest aktualizowana od razu) ktoś wie dlaczego tak sie dzieje? Czy jest to aktualizowane dopiero po...
Dziękujemy za zgłoszenie.
Jeśli licznik nie wskazuje poprawnej wartości w danej chwili, po pewnym czasie liczba plusów zostanie zaktualizowana.
Obecnie licznik na Pani koncie wskazuje poprawną liczbę plusów.
Ja znów mam problem ze wstawieniem opinii (ale nieco inny niż poprzednio). Wczoraj dodałam opinię nt. książki "Dziewczęta z Nowolipek". Zauważyłam przy okazji, że pod "moim" wydaniem są tylko trzy bodajże inne aktywności, oraz że nie są to te same aktywności, które są pod wydaniem głównym (a wydanie jest dobrze podlinkowane do książki głównej). Tak czy inaczej, swoją opinię...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Obecnie poszczególne wydania książek mają niezależne opinie, tzn. opinie są wyświetlane wyłącznie pod tym wydaniem, pod którym zostały dodane, i nie będą wyświetlane pod żadnym innym wydaniem danej książki.
Mamy w planach przebudowę struktury wydań w Lubimyczytac.pl, aby uniknąć m.in. tego problemu czy problemu z wyszukiwaniem wydań.
Czy w przyszłości również opinie będą wyświetlały się tylko pod tym wydaniem, które ma się w biblioteczce? Przyznam, że to wprowadza lekki haos, jak również fakt, że opinie dodane pod wydaniem innym niż "książka główna" nie wyświetlają się na profilu osoby, która dodała opinię... (Że nie wspominając o kontach Znajomych).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postChcemy ujednolicić widoki - tak aby opinie znajomych wyświetlały się niezależnie od wydania (czyli pod każdym dostępnym wydaniem książki).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Pamiętam, że jakiś czas temu tak właśnie było i nie wprowadzało to tego zamieszania (czy jak to nazwać).
Dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że na aktualizację nie każecie nam długo czekać 🙂.
Od wczoraj mam problem z dodaniem okładki do nowego wydania. Ile razy bym nie próbowała, wyrzuca mnie na stronę z błędem i informacją o odświeżeniu po 30 sekundach -- odświeża się, ale nie dodaje pliku z okładką. Od wczoraj wykonałam już chyba z 10 prób i nic się nie zmienia.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postByć może zdjęcie okładki, które chcesz wstawić, ma za dużą ilość pikseli (ja kilka razy właśnie przez to nie mogłam wstawić okładki, ale poradziłam sobie zmniejszając rozmiar zdjęcia za pomocą strony Tinypic.com- nie wiem jaki jest maksymalnie dozwolony, więc wybrałam 640 na 480 pikseli- standardowy dla for. I udało się🙂. Stronę łatwo "wyguglowałam").
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSpróbowałam z mniejszymi wersjami, niestety efekt jest ten sam.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzy okładka jest w formacie JPG? Proszę pamiętać, że obsługiwane formaty plików to właśnie JPG. System odrzuci plik PNG okładki.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTak, pliki są w formacie .jpg, nauczyłam się już przy wcześniej dodawanych książkach.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postProsimy o podesłanie plików na adres admin@lubimyczytac.pl - sprawdzimy, dlaczego nie udaje się ich wgrać.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKoleżanka powyżej już wrzuciła inny plik, ale prześlę, chciałabym wiedzieć, co właściwie jest nie tak. Dziękuję!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dzień dobry wieczór,
od wczoraj nie mogę dodać cytatu do serwisu. Po kliknięciu przycisku otwiera się pusta strona o adresie "http://lubimyczytac.pl/cytat/dodaj/c". Testowane na kilku różnych systemach i przeglądarkach, wszędzie wygląda to identycznie.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Jeśli cytat jest kopiowany z jakiegoś edytora (np. Word), prosimy o skasowanie z cytatu wszystkich znaków nietypowych, tzn. myślników, cudzysłowów. Następnie proszę wpisać je bezpośrednio z klawiatury. Czy cytat dodał się prawidłowo?
Wygląda na to, że myślniki były problemem, po zamianie cytat się dodał. Dziękuję za pomoc.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Miałam to samo, ale sposób podziałał.
Może warto jakoś ten problem rozwiązać?
Przy okazji ponowię monit o przywrócenie prywatnych notatek.