forum Oficjalne O serwisie

Zgłoszenia błędów w działaniu strony

utworzył 11.01.2013 o 14:47

odpowiedzi [7304]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
więcej
zaksięgowana  - awatar
zaksięgowana 06.05.2017 19:00
Czytelniczka

Dziękuję, już działa!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
zaksięgowana  - awatar
zaksięgowana 06.05.2017 18:30
Czytelniczka

U mnie także nie działają aktywności, zarówno moje jak i znajomych. Mam zaznaczone prawidłowe opcje w ustawieniach :(

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 18:58
Administrator

Prosimy o sprawdzenie, wszystko już powinno się wyświetlać.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Magda  - awatar
Magda 06.05.2017 17:16
Czytelniczka

Po wejściu w "moje konto" wyświetlają się tylko LC news, mimo że w ustawieniach aktywności mam zaznaczoną jeszcze opcję "czytelnik dodał nową książkę na półkę".

Zniknęły również wszystkie aktywności z mojego profilu :<

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 17:34
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie - aktywności powinny się wyświetlać już prawidłowo na Pani koncie.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Magda  - awatar
Magda 06.05.2017 17:37
Czytelniczka

Wszystko już działa - dziękuję!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
kaktusowaona71  - awatar
kaktusowaona71 06.05.2017 15:18
Czytelniczka

U mnie z aktywnościami jest jeszcze gorzej. Nie widzę żadnych. Nie tylko swoich, ale i swoich znajomych. Po wczoraszych pracach na LC zniknęło absolutnie wszystko. Mało tego - przez cały dzisiejszy dziń nie widzę żeby ktokolwiek cokolwiek nowego zamieścił ( a jest to niemożliwe przy 160 znajomych )
Proszę o przywrócenie widoczności tych ostatnich 30 dni aktywności, bo czuję...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
denudatio_pulpae  - awatar
denudatio_pulpae 06.05.2017 15:21
Czytelniczka

U mnie również nie ma ani jednej aktywności, ani moich, ani moich znajomych :(

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 15:22
Administrator

Dziękujemy za wiadomość. Postaramy się jak najszybciej sprawdzić, co się dzieje z Pani aktywnościami.

Użytkowników z podobnym problemem prosimy o wiadomość - będziemy sprawdzać każde konto indywidualnie.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
kaktusowaona71  - awatar
kaktusowaona71 06.05.2017 15:26
Czytelniczka

Juz wszystkow wiem !
Zresetowano również ustawienia powiadomień. Trzeba od nowa zaznaczyć co się chce dostawać :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
denudatio_pulpae  - awatar
denudatio_pulpae 06.05.2017 15:29
Czytelniczka

Ja mam zaznaczone w ustawieniach "Czytelnik dodał nową książkę na półkę" ale nadal nic się nie pokazuje :(

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 15:31
Administrator

Bardzo przepraszamy - jeszcze nie zostały przywrócone powiadomienia o aktywnościach wszystkim użytkownikom serwisu. Pracujemy nad tym.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
kaktusowaona71  - awatar
kaktusowaona71 06.05.2017 15:32
Czytelniczka

A u mnie działa. A jak zaznaczyłaś na nowo tą opcję to kliknęłaś na tej zakładce - "zapisz" ? Bo jak nie klikniesz, tylko pójdziesz poprawiać, czy sprawdzać inne ustawienia - to ci to twoje zaznaczenie zniknie

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
denudatio_pulpae  - awatar
denudatio_pulpae 06.05.2017 15:32
Czytelniczka

Ok, to poczekam :)
@kaktusowaona71 - tak, kliknęłam zapisz :P

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 15:33
Administrator

denudatio_pulae - czy możemy prosić o screen z ustawień aktywności na admin@lubimyczytac.pl?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
SzkockaKrata  - awatar
SzkockaKrata 06.05.2017 16:35
Czytelniczka

Mam ten sam problem - nie widzę żadnych aktywności. "Ciemno wszędzie, głucho wszędzie..."

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 16:46
Administrator

SzkockaKrata - aktywności powinny już prawidłowo się wyświetlać, będziemy wdzięczni za sprawdzenie. Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
SzkockaKrata  - awatar
SzkockaKrata 06.05.2017 16:49
Czytelniczka

Wszystko jest OK. Dziękuję :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Magdalena Stanaszek - awatar
Magdalena Stanaszek 07.05.2017 11:28
Czytelnik

Podobny problem z aktywnościami wystąpił również u mnie. Zmiana ustawień nie pomaga. Można prosić o interwencję?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
gwiazdka  - awatar
gwiazdka 06.05.2017 07:23
Czytelniczka

Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale kiedy otwieram moje konto i próbuję pe=przejrzeć aktywności znajomych stwierdzam, ze widzę tylko jedną stronę czyli z ostatniej chwili, nie da się tego rozwinąć na wcześniejsze aktywności- u dołu strony nie ma niczego, co pozwoliłoby na takie rozwijanie. Na stronie mojego profilu jest to samo- tylko rzeczy aktualne

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 07:38
Administrator

Tablica z aktywnościami - zarówno znajomych, jak i własnych - wyświetla od jakiegoś czasu aktywności z ostatnich 30 dni. Wcześniejsze aktywności przestają być wyświetlane na koncie użytkownika.

W planach mamy prace nad archiwum aktywności konta, by można było wyświetlać aktywności z dowolnego okresu od momentu zarejestrowania się na Lubimyczytać.pl

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
AuroraBorealis  - awatar
AuroraBorealis 06.05.2017 07:39
Czytelniczka

Mam to samo, nie pojawia mi się na dole strony przycisk 'pokaż kolejne' i tym samym nie mogę przejrzeć w żaden sposób dalszych wcześniejszych aktywności. A pisząc aktywności mam na myśli nie aktywność jakiejś konkretnej osoby tylko wszystkich znajomych w zakładce moje konto z wczorajszego dnia!.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 07:46
Administrator

Dziękujemy za wszystkie informacje - postaramy się jak najszybciej sprawdzić wyświetlanie aktywności.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Meowth  - awatar
Meowth 06.05.2017 08:06
Czytelniczka

Dołączam się do tego zgłoszenia, u mnie też nie ma przycisku "Pokaż kolejne", co nie ma nic wspólnego z rzeczoną 30-dniową aktywnością. Ja nie mogę zobaczyć nic sprzed kilku godzin. Po prostu tylko jakby pierwsza strona i koniec.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Elżbieta  - awatar
Elżbieta 06.05.2017 08:21
Czytelnik

Mm podobny problem

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 08:24
Administrator

Już wszystko wiemy - problem wynika z ustawień w koncie: http://lubimyczytac.pl/index.php/moj/profil/ustawienia/aktywnosci Prosimy o zaznaczenie opcji "Czytelnik dodał nową książkę na półkę." Wtedy wszystkie aktywności znajomych powinny się poprawnie pokazywać.

Ustawienia aktywności zostały wyłączone podczas prac administracyjnych, za co bardzo przepraszamy. Zostaną one...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Agnieszka Kaniuk - awatar
Agnieszka Kaniuk 06.05.2017 08:25
Czytelniczka

Ja mam ten sam problem, zniknął przycisk Pokaż kolejne aktywności zarówno na stronie aktywności znajomych jak i na moim profilu.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
AuroraBorealis  - awatar
AuroraBorealis 06.05.2017 09:03
Czytelniczka

@Lubimy Czytać

Niestety u mnie wcale to nie działa co proponujecie ani z zaznaczeniem (cały czas miałam zresztą tą opcję zaznaczoną) ani z odznaczoną, ani potem znowu z zaznaczoną i po wylogowaniu za każdym razem. Nie będę już nic tu zmieniać i powiem nieładnie grzebać, bo to nie jest ani moja ani wina innych użytkowników tylko Wasza. Delikatnie mówiąc. Czemu za każdym...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 09:07
Administrator

Bardzo przepraszamy za wszystkie problemy, które się pojawiły. Pracowaliśmy w nocy nad aktualizacją systemu, w dalszym ciągu prace trwają, stąd mogą się pojawiać jeszcze usterki. Zadbamy o to, by wszystko wróciło do normy.

Z góry dziękujemy za ogromne pokłady cierpliwości.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
onika  - awatar
onika 06.05.2017 09:12
Czytelniczka

Również u mnie brakuje przycisku "Pokaż kolejne aktywności" i podobnie jak @AuroraBorealis sprawdziłam ustawienia aktywności - nic to nie dało. Ciasteczka też na wszelki wypadek usunęłam. Rozumiem, były prace administracyjne, więc "co się polepszy, to się popie...." Ja już chyba osiągnęłam ten stan, że irytacja przechodzi w radosne oczekiwanie "co znowu pójdzie nie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
grażyna  - awatar
grażyna 06.05.2017 09:13
Czytelniczka

U mnie też zniknął przycisk pokaż więcej :(

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 09:16
Administrator

Prowadziliśmy prace nad aktualizacją baz, dzięki czemu m.in. będzie możliwe wyświetlanie archiwalnych aktualności, jak również ma to pomóc wyeliminować problemy z zapisem błędnych plików cookie.

Niestety nie zdążyliśmy zakończyć wszystkich prac tak jak obiecaliśmy (tzn. o 6:00 rano), za co bardzo przepraszamy. Zespół programistów pracuje w pocie czoła, by wszystkie wynikłe...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
AuroraBorealis  - awatar
AuroraBorealis 06.05.2017 09:18
Czytelniczka

Dodatkowo zauważyłam, że na stronie głównej nie wyświetlają się znowu nowe, kolejne opinie użytkowników, ponownie utknęły na wczorajszych (przynajmniej dla mnie to tak wygląda)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 09:24
Administrator

Odświeżanie strony głównej oraz pierwszej podstrony z bieżącymi opiniami (http://lubimyczytac.pl/ksiazki/opinie) zostało celowo wyłączone ze względu na prowadzone jeszcze drobne prace. W ciągu około pół godziny zostanie włączone na nowo.

Obecnie najnowszą opinią powinna być dot. książki November 9 - czy to właśnie ona się wyświetla?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
AuroraBorealis  - awatar
AuroraBorealis 06.05.2017 09:27
Czytelniczka

Mnie po wejściu w nowe opinie pojawia się cały czas ostatnia czyli ta sama - 'ostatni bierze wszystko', a na stronie głównej wyświetla się teraz 'nic do stracenia. początek'. I proszę mi nie mówić że mam sobie usunąć ciasteczka, bo ostatnio jak zrobiłam tak, to potraciłam inne ważne rzeczy które miałam w komputerze. Więc ja już nie ruszę ciasteczek i tyle. Wolę poczekać na...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 09:31
Administrator

Podstrona z opiniami nie została jeszcze odświeżona po wyłączeniu serwisu - tak jak w przypadku strony głównej powinniśmy ją uruchomić w ciągu około pół godziny.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
onika  - awatar
onika 06.05.2017 09:40
Czytelniczka

O, to ja jestem na bieżąco - na stronie głównej wyświetla mi się 15 najświeższych aktywności :)

@AuroraBorealis - ja tam uwielbiam usuwać ciasteczka - mam dzięki tej czynności coraz lepszą pamięć ;)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
SeVIIen  - awatar
SeVIIen 06.05.2017 10:10
Czytelnik

Tak, u mnie też wyświetlają się jedynie najnowsze powiadomienia, niżej zejść nie mogę. No i co chwilę komunikat 'nasze serwery grzeją się do czerwoności' :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 11:35
Administrator

Zarówno strona z opiniami, jak i strona główna wyświetlają najnowsze treści.

Otrzymaliśmy również potwierdzenie od jednej z użytkowniczek, że aktywności wyświetlają się poprawnie.

Jeszcze raz dziękujemy za dotychczasowe zgłoszenia i Wasze przeogromne pokłady cierpliwości.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Meowth  - awatar
Meowth 05.05.2017 06:09
Czytelniczka

Bożesz mój, znowu zniknął mi znajomy! Dlaczego to się tu stale zdarza? To jakiś portalowy Rok 1984???

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ytr0001  - awatar
Ytr0001 05.05.2017 07:51
Czytelnik

Dołączam się do zgłoszenia błędu, mi też właśnie system kogoś zjadł i znowu mam znajomego-widmo. :/

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
iga_adamczyk  - awatar
iga_adamczyk 03.05.2017 12:48
Czytelniczka

Witam,
liczba plusów na mojej stronie nie jest aktualizowana i adekwatna do tego, ile mam ich w rzeczywistości. W powiadomieniach przychodzą mi wciąż informacje o "daniu mi plusa", przy opiniach są one widoczne jednak na moim profilu wciąż widnieje liczba 1 (reszta informacji jest aktualizowana od razu) ktoś wie dlaczego tak sie dzieje? Czy jest to aktualizowane dopiero po...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 04.05.2017 10:32
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Jeśli licznik nie wskazuje poprawnej wartości w danej chwili, po pewnym czasie liczba plusów zostanie zaktualizowana.

Obecnie licznik na Pani koncie wskazuje poprawną liczbę plusów.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Beata-Chiara  - awatar
Beata-Chiara 02.05.2017 20:39
Bibliotekarka

Ja znów mam problem ze wstawieniem opinii (ale nieco inny niż poprzednio). Wczoraj dodałam opinię nt. książki "Dziewczęta z Nowolipek". Zauważyłam przy okazji, że pod "moim" wydaniem są tylko trzy bodajże inne aktywności, oraz że nie są to te same aktywności, które są pod wydaniem głównym (a wydanie jest dobrze podlinkowane do książki głównej). Tak czy inaczej, swoją opinię...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 04.05.2017 10:37
Administrator

Obecnie poszczególne wydania książek mają niezależne opinie, tzn. opinie są wyświetlane wyłącznie pod tym wydaniem, pod którym zostały dodane, i nie będą wyświetlane pod żadnym innym wydaniem danej książki.

Mamy w planach przebudowę struktury wydań w Lubimyczytac.pl, aby uniknąć m.in. tego problemu czy problemu z wyszukiwaniem wydań.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Beata-Chiara  - awatar
Beata-Chiara 04.05.2017 12:56
Bibliotekarka

Czy w przyszłości również opinie będą wyświetlały się tylko pod tym wydaniem, które ma się w biblioteczce? Przyznam, że to wprowadza lekki haos, jak również fakt, że opinie dodane pod wydaniem innym niż "książka główna" nie wyświetlają się na profilu osoby, która dodała opinię... (Że nie wspominając o kontach Znajomych).

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2017 06:31
Administrator

Chcemy ujednolicić widoki - tak aby opinie znajomych wyświetlały się niezależnie od wydania (czyli pod każdym dostępnym wydaniem książki).

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Beata-Chiara  - awatar
Beata-Chiara 06.05.2017 22:49
Bibliotekarka

Pamiętam, że jakiś czas temu tak właśnie było i nie wprowadzało to tego zamieszania (czy jak to nazwać).
Dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że na aktualizację nie każecie nam długo czekać 🙂.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Gwyn  - awatar
Gwyn 01.05.2017 19:41
Bibliotekarka

Od wczoraj mam problem z dodaniem okładki do nowego wydania. Ile razy bym nie próbowała, wyrzuca mnie na stronę z błędem i informacją o odświeżeniu po 30 sekundach -- odświeża się, ale nie dodaje pliku z okładką. Od wczoraj wykonałam już chyba z 10 prób i nic się nie zmienia.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Beata-Chiara  - awatar
Beata-Chiara 02.05.2017 20:15
Bibliotekarka

Być może zdjęcie okładki, które chcesz wstawić, ma za dużą ilość pikseli (ja kilka razy właśnie przez to nie mogłam wstawić okładki, ale poradziłam sobie zmniejszając rozmiar zdjęcia za pomocą strony Tinypic.com- nie wiem jaki jest maksymalnie dozwolony, więc wybrałam 640 na 480 pikseli- standardowy dla for. I udało się🙂. Stronę łatwo "wyguglowałam").

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Gwyn  - awatar
Gwyn 02.05.2017 22:01
Bibliotekarka

Spróbowałam z mniejszymi wersjami, niestety efekt jest ten sam.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 04.05.2017 10:28
Administrator

Czy okładka jest w formacie JPG? Proszę pamiętać, że obsługiwane formaty plików to właśnie JPG. System odrzuci plik PNG okładki.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Gwyn  - awatar
Gwyn 04.05.2017 18:26
Bibliotekarka

Tak, pliki są w formacie .jpg, nauczyłam się już przy wcześniej dodawanych książkach.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 05.05.2017 08:57
Administrator

Prosimy o podesłanie plików na adres admin@lubimyczytac.pl - sprawdzimy, dlaczego nie udaje się ich wgrać.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Gwyn  - awatar
Gwyn 05.05.2017 17:53
Bibliotekarka

Koleżanka powyżej już wrzuciła inny plik, ale prześlę, chciałabym wiedzieć, co właściwie jest nie tak. Dziękuję!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
wilk_elektryczny  - awatar
wilk_elektryczny 28.04.2017 13:46
Czytelnik

Dzień dobry wieczór,

od wczoraj nie mogę dodać cytatu do serwisu. Po kliknięciu przycisku otwiera się pusta strona o adresie "http://lubimyczytac.pl/cytat/dodaj/c". Testowane na kilku różnych systemach i przeglądarkach, wszędzie wygląda to identycznie.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 28.04.2017 14:16
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Jeśli cytat jest kopiowany z jakiegoś edytora (np. Word), prosimy o skasowanie z cytatu wszystkich znaków nietypowych, tzn. myślników, cudzysłowów. Następnie proszę wpisać je bezpośrednio z klawiatury. Czy cytat dodał się prawidłowo?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
wilk_elektryczny  - awatar
wilk_elektryczny 28.04.2017 15:02
Czytelnik

Wygląda na to, że myślniki były problemem, po zamianie cytat się dodał. Dziękuję za pomoc.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Arashi  - awatar
Arashi 26.07.2017 10:24
Czytelniczka

Miałam to samo, ale sposób podziałał.
Może warto jakoś ten problem rozwiązać?

Przy okazji ponowię monit o przywrócenie prywatnych notatek.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się