Filtry
Książki w biblioteczce [7]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz Susan M. Weinschenk
Średnia ocen:
6,6 / 10
34 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 144 Opinie: 3
Okładka książki Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW Susan M. Weinschenk
Średnia ocen:
7,6 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 86 Opinie: 2
Okładka książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Martin Lindstrom
Średnia ocen:
7,1 / 10
258 ocen
Czytelnicy: 759 Opinie: 21
Okładka książki Intuicja czyli mądrość uczuć Gerald Traufetter
Średnia ocen:
6,9 / 10
20 ocen
Czytelnicy: 64 Opinie: 4