-
ArtykułyŚladami autorów, czyli książki o miejscach, które odwiedzali i opisywali twórcyAnna Sierant8
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 14 czerwca 2024LubimyCzytać441
-
ArtykułyZnamy laureatki Women’s Prize for Fiction i wręczonej po raz pierwszy Women’s Prize for Non-FictionAnna Sierant14
-
ArtykułyZapraszamy na live z Małgorzatą i Michałem Kuźmińskimi! Zadaj autorom pytanie i wygraj książkę!LubimyCzytać6
Biblioteczka
2013-10-25
2013-09-30
W mojej ocenie postać Polako-Niemca szukającego tego, czego nie chce znaleźć jest dobrze skonstruowana i wymyślona. Początek powieści trudny do przebrnięcia, z biegiem stronic nabiera rozpędu i nawet humor z rzadka się trafia. Tajemnica głosu z offu niewyjaśniona. Historia ciekawa.
W mojej ocenie postać Polako-Niemca szukającego tego, czego nie chce znaleźć jest dobrze skonstruowana i wymyślona. Początek powieści trudny do przebrnięcia, z biegiem stronic nabiera rozpędu i nawet humor z rzadka się trafia. Tajemnica głosu z offu niewyjaśniona. Historia ciekawa.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2013-08-20
Książka z pięknie poszatkowaną fabułą, wielowątkowa i bardzo ciekawa. Rzeczywiście obejmuje wydarzenia historyczne w sposób, który ich bohaterów przedstawia jako postacie barwne, bynajmniej nie papierowe. Polecam lekturę.
Książka z pięknie poszatkowaną fabułą, wielowątkowa i bardzo ciekawa. Rzeczywiście obejmuje wydarzenia historyczne w sposób, który ich bohaterów przedstawia jako postacie barwne, bynajmniej nie papierowe. Polecam lekturę.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to2013-07-30
Moja pierwsza książka z tak wyraźnym rysem historycznym napisana przez współczesną autorkę. Dzięki niej polubiłam Bolesław Chrobrego.
Moja pierwsza książka z tak wyraźnym rysem historycznym napisana przez współczesną autorkę. Dzięki niej polubiłam Bolesław Chrobrego.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Dzięki pierwszoosobowej, pamiętnikarskiej formie książka nadaje obrazowi łódzkiego getta charakterystyczny obraz. Zarazem dystans w stosunku do okrutnych scen, o których wiemy, że miały miejsce na co dzień, ale nie znamy ich szczegółów powoduje, że przechodzą ciarki.
Dzięki pierwszoosobowej, pamiętnikarskiej formie książka nadaje obrazowi łódzkiego getta charakterystyczny obraz. Zarazem dystans w stosunku do okrutnych scen, o których wiemy, że miały miejsce na co dzień, ale nie znamy ich szczegółów powoduje, że przechodzą ciarki.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to