Skuteczna reklama
Wydawnictwo: ABC nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
284 str. 4 godz. 44 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Tested advertising methods
- Wydawnictwo:
- ABC
- Data wydania:
- 2000-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2000-01-01
- Liczba stron:
- 284
- Czas czytania
- 4 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-87916-52-8
- Tłumacz:
- Jolanta Pers
- Tagi:
- reklama marketing
John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Książka jest jego klasyczną pracą na temat tworzenia skutecznych reklam, poprawioną i uaktualnioną przez znanego konsultanta w dziedzinie reklamy, Freda E. Hahna. Metody i techniki zilustrowane są dziesiątkami autentycznych przykładów reklam. Obecne, piąte już wydanie zostało uzupełnione o najnowsze problemy mediów i reklamy.
Książka, uznana za "biblię" autorów tekstów reklamowych, adresowana jest do copywriterów, pracowników agencji reklamowych, specjalistów ds. reklamy, pracowników działów marketingu oraz studentów zarządzania i marketingu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 70
- 19
- 5
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Obowiązkowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Pozycję czyta się bardzo przyjemnie i lekko. Pojawia się bardzo dużo jasno opisanych przykładów oraz wskazówek, które można wykorzystać w swojej codziennej pracy marketingowca czy copywritera.
Szkoda, że tak ciężko tę pozycję zdobyć w bibliotekach a już o internecie nie wspomnę. Nigdzie jej nie ma. Ja jestem szczęśliwym posiadaczem wersji ksero. :)
Obowiązkowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Pozycję czyta się bardzo przyjemnie i lekko. Pojawia się bardzo dużo jasno opisanych przykładów oraz wskazówek, które można wykorzystać w swojej codziennej pracy marketingowca czy copywritera.
więcej Pokaż mimo toSzkoda, że tak ciężko tę pozycję zdobyć w bibliotekach a już o internecie nie wspomnę. Nigdzie jej nie ma. Ja jestem...
Śmiali się gdy [...] ale kiedy... Jeden z najsłynniejszych tekstów reklamowych w historii reklamy. Wymyślił go własnie John. Swoją sławę zdobył dzięki niesamowitej efektywności odzewu. Tytuł podaje przykłady tego jak i innych tekstów marketingowych analizując krok po kroku dlaczego były tak skuteczne. O ile jednak działanie tych założeń było skuteczne w czasach rozkwitu reklamy w gazetach to jednak dzisiejsza literatura nie wskazuje na tak owocną skuteczność. Cenie ją jednak bo wiem, że moda lubi powracać i warto znać za wczasu tą pozycje.
Śmiali się gdy [...] ale kiedy... Jeden z najsłynniejszych tekstów reklamowych w historii reklamy. Wymyślił go własnie John. Swoją sławę zdobył dzięki niesamowitej efektywności odzewu. Tytuł podaje przykłady tego jak i innych tekstów marketingowych analizując krok po kroku dlaczego były tak skuteczne. O ile jednak działanie tych założeń było skuteczne w czasach rozkwitu...
więcej Pokaż mimo toNajlepsza książka nt reklamy jaką można przeczytać po polsku!
Najlepsza książka nt reklamy jaką można przeczytać po polsku!
Pokaż mimo toLektura obowiązkowa dla wszystkich marketerów, reklamowców i copywriterów. Bardzo dużo ciekawych przykładów, które pokazują jak skutecznie budować przekaz reklamowy. Fajne przykłady pomysłów na nagłówki i na call-to-action. Książka warta przeczytania
Lektura obowiązkowa dla wszystkich marketerów, reklamowców i copywriterów. Bardzo dużo ciekawych przykładów, które pokazują jak skutecznie budować przekaz reklamowy. Fajne przykłady pomysłów na nagłówki i na call-to-action. Książka warta przeczytania
Pokaż mimo to