Najnowsze artykuły
-
ArtykułyMama poleca: najlepsze książki dla najmłodszych czytelnikówEwa Cieślik19
-
ArtykułyKalendarz wydarzeń literackich: czerwiec 2024Konrad Wrzesiński5
-
ArtykułyWyzwanie czytelnicze Lubimyczytać. Temat na czerwiec 2024Anna Sierant1179
-
ArtykułyCzytamy w długi weekend. 31 maja 2024LubimyCzytać421
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[2]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Przeczytał:
2019
2019
Średnia ocen:
7,5 / 10
1956 ocen
Ocenił na:
9 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 7788
Opinie: 275
Przeczytał:
2019-02-21
2019-02-21
Średnia ocen:
6,6 / 10
19 ocen
Ocenił na:
8 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (2 plusy)
Czytelnicy: 114
Opinie: 6
Zobacz opinię (2 plusy)
Pomimo chaotyczności, która momentami daje o sobie znać, książka stanowi bardzo ciekawe kompendium w dziedzinie działań oraz motywacji konsumpcyjnych z aspektu biologicznego człowieka. Kupując ją dostałem to, czego od niej oczekiwałem.
Mieszanka zachowań społecznych zahaczająca o psychologię z dopełnieniem zagadnień socjologicznych. Wszystko to okraszone wywodami na temat podanego w tytule "zachowania klienta."
Język przystępny i niekiedy nawet luźny. Idealnie sprawdza się zarówno w trakcie podróży, jak i wieczornych przesiadywań w domowym zaciszu.
Pomimo chaotyczności, która momentami daje o sobie znać, książka stanowi bardzo ciekawe kompendium w dziedzinie działań oraz motywacji konsumpcyjnych z aspektu biologicznego człowieka. Kupując ją dostałem to, czego od niej oczekiwałem.
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMieszanka zachowań społecznych zahaczająca o psychologię z dopełnieniem zagadnień socjologicznych. Wszystko to okraszone wywodami na temat...