rozwiń zwiń

Opinie użytkownika

Filtruj:
Wybierz
Sortuj:
Wybierz

Na półkach:

Cudowna historia o przyjaźni, odnajdowaniu nowego.. Świetna grafika i ilustracje

Cudowna historia o przyjaźni, odnajdowaniu nowego.. Świetna grafika i ilustracje

Pokaż mimo to


Na półkach:

Pomysł na fabułę i sama fabuła oraz słownictwo zasługują na szacunek, jednak książka w swej formie jest zbyt rozwlekła. Świetny projekt okładki.

Pomysł na fabułę i sama fabuła oraz słownictwo zasługują na szacunek, jednak książka w swej formie jest zbyt rozwlekła. Świetny projekt okładki.

Pokaż mimo to


Na półkach:

Książka Małgorzaty Wardy pozwala na zdobycie nieosiągalnego. Powieść autorki została doceniona poprzez wybranie jej Książką Roku 2015 przez Polską Sekcję IBBY. Sięgając po nią i nie wychodząc z domu można odbyć podróż kosmiczną do jednego z księżyców Jowisza Io. Bohaterami Małgorzata Warda uczyniła nastolatków, którzy na przemian przebywają w świecie realnym i wirtualnym. Fabuła książki płynie niczym w wirtualnej grze, gdzie często nie ma chwili na zastanowienie się. Głównym aktorem książki są niezwykłe doświadczenia, których doznaje szesnastoletnia Mika. Zaskakujące są dokładnie opisane emocje i doznania sensoryczne (dotyk, zapach, smak), które autorka rysuje czytelnikowi w świecie zaawansowanej technologicznie grze. Wątkiem uzupełniającym jest zestawienie środowisk, z których pochodzą bohaterowie, począwszy od bogatych domów a skończywszy na domach dziecka i rodzinach zastępczych. Jest to ważny zabieg, który pozwala na zrozumienie mechanizmów działania i pobudek młodych ludzi, dla których gra staje się realnym elementem ich życia. Małgorzata Warda funduje młodemu czytelnikowi mocny przekaz, którym jest przeżycie własnej śmierci… Cóż jeszcze musi się wydarzyć by nierealne stało się realne?

Książka Małgorzaty Wardy pozwala na zdobycie nieosiągalnego. Powieść autorki została doceniona poprzez wybranie jej Książką Roku 2015 przez Polską Sekcję IBBY. Sięgając po nią i nie wychodząc z domu można odbyć podróż kosmiczną do jednego z księżyców Jowisza Io. Bohaterami Małgorzata Warda uczyniła nastolatków, którzy na przemian przebywają w świecie realnym i wirtualnym....

więcej Pokaż mimo to


Na półkach:

Nie sposób polecić wybranego tomu, gdyż książki czyta się lawinowo. Trylogia Marine Cateron to więcej niż przygoda. To historia, którą łączy przyjaźń i wspólny cel - walka ze złem. To książka wielopokoleniowa, bo jej bohaterami są trzy generacje rodziny Marsów: dziadkowie, rodzice, dzieci. Główna uwaga skupia się jednak wokół nastoletniego rodzeństwa: Cezaryny i Augusta. Oboje mają w sobie ciekawość świata, która okazuje się niesamowitą bronią w sytuacjach krytycznych. Rodzina Marsów należy do tajemniczego Bractwa... Ojciec Cezaryny i Augusta, kustosz w Bibliotece Narodowej , ginie w tajemniczych okolicznościach. Dodatkowej zagadkowości dodaje fakt, że dziadkowie mieszkają w dawnej posiadłości templariuszy oraz pojawianie się grupy, które chce zawładnąć umysłami ludzi. W jaki sposób? Przekonajcie się sami.
Autorka niewątpliwie ma smykałkę do tego, jak zachęcić do czytania. Mariane Carteron jest nauczycielką, która ma wykształcenie z zakresu archeologii i historii sztuki, co niewątpliwie przekłada się dodatnio na fabułę książki. Zachęcam wszystkich młodych czytelników do pochłonięcia „Podpalaczy”.

Nie sposób polecić wybranego tomu, gdyż książki czyta się lawinowo. Trylogia Marine Cateron to więcej niż przygoda. To historia, którą łączy przyjaźń i wspólny cel - walka ze złem. To książka wielopokoleniowa, bo jej bohaterami są trzy generacje rodziny Marsów: dziadkowie, rodzice, dzieci. Główna uwaga skupia się jednak wokół nastoletniego rodzeństwa: Cezaryny i Augusta....

więcej Pokaż mimo to