McDonald's. Historia Złotych Łuków
- Kategoria:
- biografia, autobiografia, pamiętnik
- Tytuł oryginału:
- McDonald's: Behind the Arches
- Wydawnictwo:
- VFP Communications Ltd.
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 422
- Czas czytania
- 7 godz. 2 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788390610931
- Tłumacz:
- Tomasz Śpiewak, Anna Grzybek, Anna Masłoń
- Tagi:
- McDonald's fast food
„McDonald’s. Historia Złotych Łuków” to pierwsza na polskim rynku monografia jednej z najbardziej znanych marek świata – McDonald’s. Mało która z wielkich korporacji wzbudza takie emocje i dotyka życia tak wielu milionów ludzi na całym świecie. O mało której krąży tak wiele, często fałszywych stereotypów i obiegowych opinii. Niniejsza książka pozwoli wiele z nich zweryfikować.
McDonald’s to historia sukcesu amerykańskiej firmy, przedsiębiorstwa, które dowiodło, że ceni sobie ciężką pracę, pomysłowość, uczenie się metodą prób i błędów i kierowanie się instynktem. W książce „McDonald’s. Historia Złotych Łuków” John F. Love, dziennikarz zajmujący się tematyką gospodarczą, opowiada zadziwiającą historię o ludziach i strategiach, innowacjach i błyskotliwości, dzięki którym zwykła budka z hamburgerami przekształciła się w korporację przynoszącą wielomiliardowe zyski, która wywarła wpływ na całą kulturę amerykańską – a dziś wywiera wpływ także na cały świat. Nowatorskie kampanie reklamowe i rewolucyjny marketing przekładające się na ogromne zyski. Ambitna i zdumiewająco skuteczna ekspansja na dotychczas niewykorzystane zagraniczne rynki w Rosji, Chinach, Europie Wschodniej i na Dalekim Wschodzie. Stworzenie McPracy, programu, w ramach którego zatrudnia się osoby dorosłe upośledzone umysłowo i osoby starsze. Przywiązywanie wagi do opakowań nieszkodliwych dla środowiska i nowych, bezpiecznych dla zdrowia produktów uwzględniających zmiany stylu życia. Ekscytujące promocje wiązane organizowane we współpracy z największymi wytwórniami filmowymi i franczyzami sportowymi. Wieloletnia tradycja indywidualnej przedsiębiorczości, dzięki której powstały McD.L.T., Egg McMuffin, Big Mac i Ronald McDonald – wszystkie dzięki pomysłowości indywidualnych franczyzobiorców. I jeszcze więcej... Ta niezwykła książka umożliwia fascynujący wgląd w arkana jednego z największych sukcesów w amerykańskim biznesie.