rozwiń zwiń

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Okładka książki Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Marcin Żukowski Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2018-04-06
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-08
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328342248
Tagi:
socjal media marketing marketing internetowy E-Biznes E-marketing Facebook Twitter Instagram YouTube
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
54 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
203
161

Na półkach: , ,

Książka przede wszystkim dla czytelników, którzy mają słabą wiedzę na temat Facebooka oraz innych mediów i zdecydowanie jest kierowana do ludzi, którzy mają firmy lub szukają różnych współczesnych form reklamy.
Książkę bardzo szybko się czyta i jest napisana prostym językiem, dzięki temu można w szybkim czasie przyswoić czasami trudną wiedzę.
Po przeczytaniu książki uświadomiłem sobie, że muszę bardziej skupić się na social media niż ma to obecnie miejsce.

Książka przede wszystkim dla czytelników, którzy mają słabą wiedzę na temat Facebooka oraz innych mediów i zdecydowanie jest kierowana do ludzi, którzy mają firmy lub szukają różnych współczesnych form reklamy.
Książkę bardzo szybko się czyta i jest napisana prostym językiem, dzięki temu można w szybkim czasie przyswoić czasami trudną wiedzę.
Po przeczytaniu książki...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    71
  • Chcę przeczytać
    59
  • Posiadam
    25
  • Teraz czytam
    13
  • Marketing
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Biznes
    2
  • 2020
    2
  • 2018
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także