rozwiń zwiń

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Okładka książki Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
C.C. ChapmanAnn Handley Wydawnictwo: Helion poradniki
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324634309
Tłumacz:
Sławomir Kupisz
Tagi:
informatyka
Średnia ocen

                6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
114
57

Na półkach:

To może być dobra książka dla początkujących. Zaawansowani docenią za to przedostatni rozdział z case study - dla mnie ta książka mogłaby mieć spokojnie tylko ten rozdział. Reszta była dla mnie wtórna, nudna, oczywista. Mam wrażenie, że autorzy nadużywają słowa "content", które tutaj co zdanie jest tłumaczone jako "zawartość", a lepiej pasuje w tym kontekście jednak treść. Opis książki u wydawcy w ogóle nie oddaje tego, o czym faktycznie jest książka - to zbiór wskazówek, jak tworzyć najróżniejsze treści, ale jednak - te wskazówki są oczywiste i ślizgają się po powierzchni.

To może być dobra książka dla początkujących. Zaawansowani docenią za to przedostatni rozdział z case study - dla mnie ta książka mogłaby mieć spokojnie tylko ten rozdział. Reszta była dla mnie wtórna, nudna, oczywista. Mam wrażenie, że autorzy nadużywają słowa "content", które tutaj co zdanie jest tłumaczone jako "zawartość", a lepiej pasuje w tym kontekście jednak treść....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    60
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    7
  • Teraz czytam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • Rok 2013
    1
  • Informatyka
    1
  • Przerwane
    1
  • Komunikacja, marketing, reklama, PR
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także