Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

Okładka książki Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Phil Barden Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
368 str. 6 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Decoded: The Science Behind Why We Buy
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2024-03-29
Data 1. wyd. pol.:
2024-03-29
Liczba stron:
368
Czas czytania
6 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382314403
Tłumacz:
Anita Doroba
Tagi:
ekonomia marketing sprzedaż
Średnia ocen

                7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
492
388

Na półkach: ,

Książka "Odkoduj pułapki myślenia w biznesie: Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów" to niezwykle ważna lektura dla wszystkich zajmujących się marketingiem i zarządzaniem marką. Autorzy umieszczają teorię decyzji w centrum strategii marketingowych, wyjaśniając, dlaczego ludzie dokonują określonych wyborów zakupowych. Poprzez liczne analizy przypadków oraz dogłębnie przetestowane strategie, książka pokazuje, jak skutecznie zarządzać marką i zwiększać jej znaczenie oraz wiarygodność.Jednym z kluczowych zagadnień poruszanych w książce jest analiza prawdziwych potrzeb klientów (Jobs to be Done – JTBD), co pozwala lepiej zrozumieć, dlaczego konsumenci dokonują określonych zakupów. Ponadto autorzy omawiają identyfikację brand assets, czyli wartościowych elementów marki, które wpływają na postrzeganie produktów i usług przez klientów. Książka zawiera również przykłady z praktyki oraz wykorzystanie wyników słynnych prac Daniela Kahnemana i ekonomii behawioralnej.Warto podkreślić, że książka stanowi niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których zadaniem jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. Dzięki niej czytelnik może lepiej zrozumieć podstawowe mechanizmy decyzyjne klientów i wykorzystać tę wiedzę do opracowywania skuteczniejszych strategii marketingowych i reklamowych. Polecam tę książkę wszystkim profesjonalistom zajmującym się marketingiem, którzy pragną podnosić jakość swojej pracy i osiągać lepsze wyniki.

Książka "Odkoduj pułapki myślenia w biznesie: Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów" to niezwykle ważna lektura dla wszystkich zajmujących się marketingiem i zarządzaniem marką. Autorzy umieszczają teorię decyzji w centrum strategii marketingowych, wyjaśniając, dlaczego ludzie dokonują określonych wyborów zakupowych. Poprzez liczne analizy przypadków oraz...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    49
  • Przeczytane
    9
  • Posiadam
    2
  • Chcę kupić
    1
  • Legimi rozwój
    1
  • Budżet szkoleniowy
    1
  • CHCĘ KUPIĆ
    1
  • E-book
    1
  • 2024
    1
  • Chcę w prezencie
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także