Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Neuromarka
- Data wydania:
- 2021-05-10
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-05-10
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788396106407
- Tagi:
- marketing neuromarketing sprzedaż storytelling
Neuromarka to książka o neuromarketingu, którą czyta się jak kryminał. Pasjonująca podróż po zakamarkach ludzkiego mózgu łącząca przełomowe badania naukowe z praktyką prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych.
Książkę polecamy wszystkim, którzy chcą:
- zrozumieć mierzalne, naukowe podstawy marketingu i dowiedzieć się, jakie działania warto podjąć w ich firmach,
- zobaczyć, jak wiedza o mózgu i psychologii człowieka pomaga najlepszym firmom sprzedawać skuteczniej,
- podejmować lepsze decyzje dotyczące rozwijania marki i firmy.
Neuromarka zawiera konkretne przykłady działania polskich i międzynarodowych marek poparte wynikami biznesowymi. Możesz z niej się dowiedzieć wiele o neuromarketingu, ale też o sobie, o tym jak podejmujesz decyzje i jakie siły wpływają na Twoje konsumenckie zachowania.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 39
- 11
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Książkę "Neuromarka" polecam każdemu kto chciałby znaleźć klucz do tego jak konsumencji podejmują decyzje.
W pasjonujący sposób przedstawia ona syntezę obecnego stanu wiedzy z zakresu neuronauki, ekonomii behawioralnej i innych dyscyplin pokrewnych starających się zgłębić tajniki działania ludzkiego umysłu.
W bardzo spójny sposób przedstawia też jakie działania podejmować i jakich narzędzi używać aby marka była dostrzegana, przekonująca i aby była ostatecznie wybierana przez klientów.
Ta książka to także manifest filozofii budowania biznesu w oparciu o głębokie zrozumienie potrzeb klienta jako człowieka i dostarczeniu mu produktu bardziej dotrzegalnego, bardziej wiarygodnego i lepiej adresującego potrzebę niż produkty konkurencji.
Książka jest bogata w wiele przykładów z rynku polskiego oraz praktycznych narzędzi dla wspomagania sprzedaży.
Niezwykle solidne opracowanie źródeł pozwala także na łatwy dostęp do szerszych informacji lub wyników badań naukowych z wybranej dziedziny czy zagadnienia.
Książkę "Neuromarka" polecam każdemu kto chciałby znaleźć klucz do tego jak konsumencji podejmują decyzje.
więcej Pokaż mimo toW pasjonujący sposób przedstawia ona syntezę obecnego stanu wiedzy z zakresu neuronauki, ekonomii behawioralnej i innych dyscyplin pokrewnych starających się zgłębić tajniki działania ludzkiego umysłu.
W bardzo spójny sposób przedstawia też jakie działania podejmować i...