Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej

Okładka książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej
Agnieszka Siemińska Wydawnictwo: Neuromarka biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Neuromarka
Data wydania:
2021-05-10
Data 1. wyd. pol.:
2021-05-10
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788396106407
Tagi:
marketing neuromarketing sprzedaż storytelling
Średnia ocen

                8,6 8,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,6 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
8
6

Na półkach:

Książkę "Neuromarka" polecam każdemu kto chciałby znaleźć klucz do tego jak konsumencji podejmują decyzje.
W pasjonujący sposób przedstawia ona syntezę obecnego stanu wiedzy z zakresu neuronauki, ekonomii behawioralnej i innych dyscyplin pokrewnych starających się zgłębić tajniki działania ludzkiego umysłu.
W bardzo spójny sposób przedstawia też jakie działania podejmować i jakich narzędzi używać aby marka była dostrzegana, przekonująca i aby była ostatecznie wybierana przez klientów.
Ta książka to także manifest filozofii budowania biznesu w oparciu o głębokie zrozumienie potrzeb klienta jako człowieka i dostarczeniu mu produktu bardziej dotrzegalnego, bardziej wiarygodnego i lepiej adresującego potrzebę niż produkty konkurencji.
Książka jest bogata w wiele przykładów z rynku polskiego oraz praktycznych narzędzi dla wspomagania sprzedaży.
Niezwykle solidne opracowanie źródeł pozwala także na łatwy dostęp do szerszych informacji lub wyników badań naukowych z wybranej dziedziny czy zagadnienia.

Książkę "Neuromarka" polecam każdemu kto chciałby znaleźć klucz do tego jak konsumencji podejmują decyzje.
W pasjonujący sposób przedstawia ona syntezę obecnego stanu wiedzy z zakresu neuronauki, ekonomii behawioralnej i innych dyscyplin pokrewnych starających się zgłębić tajniki działania ludzkiego umysłu.
W bardzo spójny sposób przedstawia też jakie działania podejmować i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    39
  • Przeczytane
    11
  • Teraz czytam
    3
  • 2021
    1
  • Marketing
    1
  • Posiadam
    1
  • Do kupienia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej


Podobne książki

Przeczytaj także