rozwiń zwiń

Jak mówić, żeby nas słuchali. Komunikacja we współczesnym miejscu pracy

Okładka książki Jak mówić, żeby nas słuchali. Komunikacja we współczesnym miejscu pracy
Sonya Hamlin Wydawnictwo: Rebis poradniki
340 str. 5 godz. 40 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
How to Talk so People Listen: Connecting Today's Workplace
Wydawnictwo:
Rebis
Data wydania:
2013-03-26
Data 1. wyd. pol.:
2013-03-26
Liczba stron:
340
Czas czytania
5 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375101812
Tłumacz:
Sylwia Jaśkiewicz-Budek
Średnia ocen

                5,3 5,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,3 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
206
9

Na półkach: ,

Dobra książka i przyjemnie się ją czytało, jednak kilku rzeczy mi zabrakło. Uważam, że autorka skupiła się za bardzo na wyliczaniu wskazówek, a za mało na praktyce i wytłumaczeniu, jak tytułowe zdolności w sobie rozwinąć. Nikt nie stanie się świetnym mówcą z dnia na dzień. Problem tremy i lęku przed wystąpieniami publicznym potraktowany był bardzo powierzchownie (w całej książce poświęcono mu jakieś 2 strony). Traktowałabym tą pozycję jako uzupełnienie np. kursu komunikacji lub innych książek z tej tematyki. Myślę, że najbardziej przyda się osobom, które lubią wygłaszać prezentacje i nie boją się ich, jedynie nie do końca wiedzą jak robić to skutecznie i efektownie.

Dobra książka i przyjemnie się ją czytało, jednak kilku rzeczy mi zabrakło. Uważam, że autorka skupiła się za bardzo na wyliczaniu wskazówek, a za mało na praktyce i wytłumaczeniu, jak tytułowe zdolności w sobie rozwinąć. Nikt nie stanie się świetnym mówcą z dnia na dzień. Problem tremy i lęku przed wystąpieniami publicznym potraktowany był bardzo powierzchownie (w całej...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    23
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    4
  • Psychologia
    1
  • Psychologia
    1
  • 2018
    1
  • 2020
    1
  • Do kupienia
    1
  • Zarządzanie / Przywództwo
    1
  • Biblioteka śródmieście
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jak mówić, żeby nas słuchali. Komunikacja we współczesnym miejscu pracy


Podobne książki

Przeczytaj także