Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy

Okładka książki Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy Piotr Pudło
Okładka książki Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy
Piotr Pudło Wydawnictwo: CeDeWu nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
330 str. 5 godz. 30 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy
Wydawnictwo:
CeDeWu
Data wydania:
2021-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2021-01-01
Liczba stron:
330
Czas czytania
5 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381026000
Tagi:
psychologia biznesu coaching przedsiębiorczość biznes zarządzanie rozwój osobisty
Średnia ocen

9,7 9,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Migracje. Podróże w dziejach. Starożytność i średniowiecze. Mare Integrans. Studia nad dziejami wybrzeży Morza Bałtyckiego. Paweł Babij, Katarzyna Błoch, Marcin Böhm, Karol Demkowicz, Beata Gaj, Leszek Gardeła, Michał Janik, Kamil Kajkowski, Jowita Kęcińska-Kaczmarek, Lech Kościelak, Paweł Kucypera, Piotr Pranke, Piotr Pudło, Wanda Krystyna Roman, Łukasz Różycki, Ewelina Siemianowska, Jarosław Sochacki, Paweł Szczepanik, Agnieszka Teterycz-Puzio, Przemysław Tworkowski, Sławomir Wadyl, Joanna Wojtkowiak, Konrad Ziółkowski
Ocena 5,0
Migracje. Podr... Paweł Babij, Katarz...
Okładka książki Scandinavian Culture in Medieval Poland Felix Biermann, Mariusz Błoński, Mateusz Bogucki, Piotr Boroń, Andrzej Buko, Wojciech Chudziak, Władysław Duczko, Leszek Gardeła, Marek F. Jagodziński, Andrzej Janowski, Krzysztof Jaworski, Michał Kara, Anna Bogumiła Kowalska, Paweł Kucypera, Ewa Lisowska, Jakub Morawiec, Sławomir Moździoch, Aleksandra Pankiewicz, Piotr Pranke, Piotr Pudło, Zdzisława Ratajczyk, Jerzy Sikora, Leszek Paweł Słupecki, Iwona Sobkowiak-Tabaka, Błażej Stanisławski, Przemysław Wiszewski, Kinga Zamelska-Monczak
Ocena 8,0
Scandinavian C... Felix Biermann, Mar...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,7 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

Ta książka nie jest dla wszystkich. Najwięcej skorzystają z niej osoby, które dostrzegają możliwości robienia różnych rzeczy, ale z jakiegoś powodu nie podejmują działania. Całość jest skierowana do tych, którzy myślą o prowadzeniu działalności czy tworzą startup, ale sam kontekst ma uniwersalny charakter, przez co nawet doświadczeni CEO mogą podglądnąć, jak wielcy przedsiębiorcy radzili sobie z poszczególnymi problemami.

Nie jest to poradnik w stylu 10 najlepszych, największych itd. czy pozycja zawierająca zestaw haseł jak zostać milionerem, jak zarabiać pieniądze, jak prowadzić biznes. To jest książka o ludzkim funkcjonowaniu, którego można się nauczyć, by osiągać własne cele.

Zasadniczą wartością tej książki jest odwołanie się do natury ludzkiego myślenia (evidence based) i wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w celu zbudowania swojego wewnętrznego systemu przekonań, wartości i działań, które zwiększają szansę na powodzenie. Co więcej zawartość nie stanowi kopiuj wklej z blogów popularnych coachów, mówców motywacyjnych czy trenerów biznesu, ale jest efektem wieloletnich prac empirycznych, analiz i odwołań do współczesnej psychologii a całość jest opisana przyjaznym językiem.

Zaprezentowana wiedza niekoniecznie jest przełomowym odkryciem, ale już samo jej zestawienie, pogrupowanie, wyjaśnienie mechanizmów i wskazanie na konkretne zachowania, które prowadzą do określonych wyników jest wyjątkowo inspirujące.

To co mi się bardzo podoba, to fakt, że nie trzeba czytać całej książki na raz! Każda część jest ze sobą spójnie powiązana i równocześnie niezależna od siebie. Daje to swobodę przechodzenia między rozdziałami bez poczucia straty.

Jeśli szukasz inspiracji u twórców największych przedsiębiorstw na świecie, w tym tym jak myśleli i funkcjonowali, to jest pozycja dla ciebie. Zamiast czytać biografie poszczególnych osób i szukać u nich wzorców postępowania, możesz przeczytać tą książkę i mieć gotowe rozwiązanie.

Opinia jest pozytywna z prostego powodu. Znam osobiście autora i nie wyobrażam sobie, by o osobie takiej osobie jak Pan Piotr i jego pracy wypowiadać się negatywnie. Zaangażowanie jakie wykazuje, dociekliwość i pełen profesjonalizm znajduje pełne odzwierciedlenie w jego książce.
Oczywiście z sympati dla autora i jego książki, którą zresztą oceniam bardzo dobrze, chcę dać 10, ale nie ma ideałów więc 9 uważam sprawiedliwe.

Ta książka nie jest dla wszystkich. Najwięcej skorzystają z niej osoby, które dostrzegają możliwości robienia różnych rzeczy, ale z jakiegoś powodu nie podejmują działania. Całość jest skierowana do tych, którzy myślą o prowadzeniu działalności czy tworzą startup, ale sam kontekst ma uniwersalny charakter, przez co nawet doświadczeni CEO mogą podglądnąć, jak wielcy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    12
  • Przeczytane
    3
  • Ebook
    1
  • Biznes
    1
  • Bardzo chcę przeczytać
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy


Podobne książki

Przeczytaj także