Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Data wydania:
- 2021-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-01-01
- Liczba stron:
- 330
- Czas czytania
- 5 godz. 30 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788381026000
- Tagi:
- psychologia biznesu coaching przedsiębiorczość biznes zarządzanie rozwój osobisty
Dla wielu osób warunkiem niezbędnym do założenia firmy jest posiadanie sporych zasobów finansowych, wieloletniego doświadczenia bądź rozległe kontakty. Historie jednych z najbogatszych przedsiębiorców na świecie uczą, że wcale tak nie jest. Tak naprawdę kwestie te, jakkolwiek bardzo pomocne, nie są najważniejsze w początkowych etapach tworzenia przedsiębiorstwa. Kluczem jest określony sposób myślenia i działania.
Disney, Branson, Jobs, Gates, Bezos, Musk, Brin, Page, Zuckerberg - co ich łączy? Zdecydowanie wszyscy oni zaczynali od zera, a udało im się stworzyć wielkie przedsiębiorstwa, osiągając przy tym wyjątkowe bogactwo finansowe. Wszystko, co w życiu osiągnęli, zawdzięczają wyłącznie temu, że potrafili wykorzystać okazję, w jakiej się znaleźli. Każdy z nich wychował się w miejscu, w którym - to samo co oni - mógł zrobić każdy inny człowiek (czy może nawet ktoś już to robił),ale tylko im udało się osiągnąć to, co osiągnęli. Dzięki czemu? Właśnie dzięki temu, w jaki sposób ci wielcy wizjonerzy myśleli i działali.
Dane dotyczące 50 najbogatszych ludzi na świecie wskazują, że jedynie 14% osiągnęło swój status na skutek odziedziczenia majątku, 18% otrzymało w spadku zasoby, które rozwinęło, zaś 68% zdobyło majątek wyłącznie dzięki własnym staraniom. To zestawienie pokazuje, że 86% najbogatszych ludzi na świecie osiągnęło swój status dzięki własnej pracy! Jak to się dzieje, że niektóre osoby osiągają spektakularne rezultaty, a inne jedynie się temu przyglądają? Czy istnieje w ogóle przepis na sukces?
Niniejsza książka prezentuje, czym charakteryzuje się sposób myślenia i działania przedsiębiorców, którzy osiągnęli spektakularne wyniki biznesowe. Co więcej, wskazuje, iż schemat ten można powielać, uwalniając własny potencjał przedsiębiorczości. Osoby osiągające ponadstandardowe rezultaty w zakresie realizowanych przez siebie przedsięwzięć cechują pewne powtarzalne wzorce, należące do sfery zachowań podlegających uczeniu. Oznacza to, że każdy jest w stanie owe wzorce odtworzyć, a tym samym - zwiększyć swoje szanse na sukces.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 12
- 3
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Nawyk sukcesu. Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Ta książka nie jest dla wszystkich. Najwięcej skorzystają z niej osoby, które dostrzegają możliwości robienia różnych rzeczy, ale z jakiegoś powodu nie podejmują działania. Całość jest skierowana do tych, którzy myślą o prowadzeniu działalności czy tworzą startup, ale sam kontekst ma uniwersalny charakter, przez co nawet doświadczeni CEO mogą podglądnąć, jak wielcy przedsiębiorcy radzili sobie z poszczególnymi problemami.
Nie jest to poradnik w stylu 10 najlepszych, największych itd. czy pozycja zawierająca zestaw haseł jak zostać milionerem, jak zarabiać pieniądze, jak prowadzić biznes. To jest książka o ludzkim funkcjonowaniu, którego można się nauczyć, by osiągać własne cele.
Zasadniczą wartością tej książki jest odwołanie się do natury ludzkiego myślenia (evidence based) i wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w celu zbudowania swojego wewnętrznego systemu przekonań, wartości i działań, które zwiększają szansę na powodzenie. Co więcej zawartość nie stanowi kopiuj wklej z blogów popularnych coachów, mówców motywacyjnych czy trenerów biznesu, ale jest efektem wieloletnich prac empirycznych, analiz i odwołań do współczesnej psychologii a całość jest opisana przyjaznym językiem.
Zaprezentowana wiedza niekoniecznie jest przełomowym odkryciem, ale już samo jej zestawienie, pogrupowanie, wyjaśnienie mechanizmów i wskazanie na konkretne zachowania, które prowadzą do określonych wyników jest wyjątkowo inspirujące.
To co mi się bardzo podoba, to fakt, że nie trzeba czytać całej książki na raz! Każda część jest ze sobą spójnie powiązana i równocześnie niezależna od siebie. Daje to swobodę przechodzenia między rozdziałami bez poczucia straty.
Jeśli szukasz inspiracji u twórców największych przedsiębiorstw na świecie, w tym tym jak myśleli i funkcjonowali, to jest pozycja dla ciebie. Zamiast czytać biografie poszczególnych osób i szukać u nich wzorców postępowania, możesz przeczytać tą książkę i mieć gotowe rozwiązanie.
Opinia jest pozytywna z prostego powodu. Znam osobiście autora i nie wyobrażam sobie, by o osobie takiej osobie jak Pan Piotr i jego pracy wypowiadać się negatywnie. Zaangażowanie jakie wykazuje, dociekliwość i pełen profesjonalizm znajduje pełne odzwierciedlenie w jego książce.
Oczywiście z sympati dla autora i jego książki, którą zresztą oceniam bardzo dobrze, chcę dać 10, ale nie ma ideałów więc 9 uważam sprawiedliwe.
Ta książka nie jest dla wszystkich. Najwięcej skorzystają z niej osoby, które dostrzegają możliwości robienia różnych rzeczy, ale z jakiegoś powodu nie podejmują działania. Całość jest skierowana do tych, którzy myślą o prowadzeniu działalności czy tworzą startup, ale sam kontekst ma uniwersalny charakter, przez co nawet doświadczeni CEO mogą podglądnąć, jak wielcy...
więcej Pokaż mimo to