Chief Customer Officer 2.0: How to build your customer growth engine
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wiley
- Data wydania:
- 2015-05-28
- Data 1. wydania:
- 2015-05-28
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9781119047605
Chief Customer Officer 2.0 gives you a proven 5-competency framework that has launched and advanced the customer experience transformation in business-to-consumer and business-to-business companies around the world.
And it will take years off your learning curve.
This book outlines in detail Jeanne Bliss’ Five-Competency Model…the same model Jeanne uses to coach the C-Suite, Chief Customer Officers and Vice Presidents of Customer Experience globally.
Chief Customer Officer 2.0 will quickly get you into action with a united leadership team, shifting your business focus to earning the right to growth, by improving customers’ lives. In Chief Customer Officer 2.0, Jeanne Bliss provides practical guidance on how to embed the Five Competencies into the way your company develops products, goes to market, enables and rewards people, and conducts annual planning. And she fearlessly shares her leadership tools and ‘recipe cards’ developed over thirty-years as a Chief Customer Officer practitioner and coach to support and enable your business transformation.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Chief Customer Officer 2.0: How to build your customer growth engine
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE