rozwińzwiń

Marketing. Podręcznik akademicki

Okładka książki Marketing. Podręcznik akademicki Krzysztof Andruszkiewicz
Okładka książki Marketing. Podręcznik akademicki
Krzysztof Andruszkiewicz Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" biznes, finanse
376 str. 6 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora"
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
376
Czas czytania
6 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788372855787
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
465
129

Na półkach: ,

O marketingu przystępnie.

O marketingu przystępnie.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Teraz czytam
    3
  • Przeczytane
    2
  • 📚 2018
    1
  • 💻 Studia - literatura naukowa
    1
  • Marketingowe
    1
  • 2017
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing. Podręcznik akademicki


Podobne książki

Przeczytaj także