forum Oficjalne Aktualności
Książki, które rodzice poleciliby swoim dzieciom
„Opowieść wigilijna”, „Władca pierścieni”, „Duma i uprzedzenie” - to niektóre tytuły, które Brytyjczycy podsunęliby do przeczytania swoim dzieciom.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [49]
Na pewno Opowieści z Narnii[mama mi czytala jak bylam mala :)] daze ja wielkim sentymentem, takze mysle ze i w przyszlosci sie przyda ;) Dalabym jeszcze Przygody Pippi Ponczoszanki, Dzieci z Bullerbyn, Koziołka Matołka, Alicję z Krainy Czarów, Akademia Pana Kleksa, Małego Księcia, Anię z Zielonego Wzgórza, Spotkanie nad Morzem, Karolcie - oj bylo tego trochę :D
a dla...
Zależnie od wieku. Dla najmłodszych oczywiście wspomniany już Pan Samochodzik i Baśnie Ziemi Lubuskiej (taka stara rzecz). Może Szklarski też.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAnie cała seria,Dzieci z Bullerbyn, cała seria Pana Samochodzika, Opowieści z Narni to tak na szybko. Na pewno jakbym się zastanowiła głębiej to byłoby tego dużo więcej.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Koniecznie: Bracia Lwie Serce , Mała Księżniczka .
Do tego: Baśnie braci Grimm 1 , Baśnie braci Grimm 2 i L.M. Montgomery.
Córce podsunę wszystkie "Anie", "Jeżycjadę", książki Siesickiej, synowi książki Szklarskiego, Nienackiego i Niziurskiego. Harrego P. nie trawię.
Na razie czytamy Astrid Lindgren, Karolcie.
Na początek "Kaczka dziwaczka" i "Lokomotywa". Jedyne przy których moje roczne dziecko potrafiło być spokojne i wyciszone. Potem baśnie Andersena,Pinokio i jeszcze później cała seria o Tomku- Szklarskiego, "Mały Książe". Teraz "na tapecie" mojego czternastolatka oczywiście Harry Potter, cała seria o smokach Paoliniego
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Całą serię książeczek:
Żubr Pompik. Letni zmierzch i inne opowieści
Każda książeczka zawiera kilkanaście rozdziałów, które to są oddzielnymi historyjkami. Kolorowe, rysunki wykonane przez autora są czarujące. A same bajki niezwykle pouczające, ale napisane w bardzo przyjaznym dla dziecka i rodzica...
"Lassie wróć" Knighta.
Czytałam to w dzieciństwie i podobała mi się historia, ale książka sama w sobie mnie wynudziła... podobnie z Vernem
Zgadzam się za to z Małą Księżniczką - piękna i wzruszająca opowieść - i z Szatanem z 7 klasy ;) No i miałam kilka książek Niziurskiego, moja ulubiona to "Klub Włóczykijów". Zaczytywałam się też w Opowieściach z Narnii, wciągające jak...