Filtry
Książki w biblioteczce [106]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków Dan Roam
Średnia ocen:
7,5 / 10
4 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 39 Opinie: 2
Okładka książki Zmiana. Jak na nowo napisać swoją życiową historię Paweł Kunachowicz
Średnia ocen:
6,5 / 10
8 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 49 Opinie: 3
Okładka książki Przydaj się. Siedem zasad lepszego życia Arnold Schwarzenegger
Średnia ocen:
7,2 / 10
80 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 224 Opinie: 25
Okładka książki Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego Łukasz Kuciński
Średnia ocen:
8,5 / 10
4 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 24 Opinie: 2
Okładka książki Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta
Średnia ocen:
9,0 / 10
6 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 29 Opinie: 7
Okładka książki Szczęście. Inteligencja emocjonalna Business Review Harvard
Średnia ocen:
7,2 / 10
6 ocen
Ocenił na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 32 Opinie: 0
Okładka książki Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności Andrzej Jeznach
Średnia ocen:
7,8 / 10
5 ocen
Ocenił na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 45 Opinie: 1
Okładka książki Skazany na sukces. Znajdź pracę marzeń Chris Guillebeau
Średnia ocen:
6,0 / 10
9 ocen
Ocenił na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 31 Opinie: 0
Okładka książki Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna Business Review Harvard
Średnia ocen:
7,2 / 10
6 ocen
Ocenił na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 33 Opinie: 1
Okładka książki Kocia sprzedaż, czyli czego możemy nauczyć się od sprytnej kotki Arkadiusz Bednarski
Średnia ocen:
7,3 / 10
3 ocen
Ocenił na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 12 Opinie: 3
Okładka książki Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Małgorzata Mitoraj - Jaroszek
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Ocenił na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Czego pragnie kobieta Zbigniew Lew-Starowicz
Średnia ocen:
7,1 / 10
36 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 85 Opinie: 6
Okładka książki Rozmowy z Mistrzem sprzedaży Arkadiusz Bednarski
Średnia ocen:
5,5 / 10
2 ocen
Ocenił na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Filozofia dla zabieganych. Mała książeczka o wielkich ideach Jonny Thomson
Średnia ocen:
7,4 / 10
781 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 2741 Opinie: 111
Okładka książki Rozbroić narcyza. Jak radzić sobie z osobą zapatrzoną w siebie Wendy Behary
Średnia ocen:
6,1 / 10
104 ocen
Ocenił na:
5 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 328 Opinie: 19
Okładka książki Sukces firmy Iwona Majewska-Opiełka
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 15 Opinie: 1
Okładka książki Budowanie relacji w firmie. Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół? Terry R. Bacon
Średnia ocen:
6,5 / 10
4 ocen
Ocenił na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 18 Opinie: 0
Okładka książki Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem Piotr Kolmas
Średnia ocen:
7,5 / 10
2 ocen
Ocenił na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 4 Opinie: 1
Okładka książki Tak, jak myśli człowiek James Allen
Średnia ocen:
7,5 / 10
276 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 888 Opinie: 39