Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Marketing, biznes, reklama, sprzedaż (8)
  • Nowoczesny menadżer sprzedaży
    Nowoczesny menadżer sprzedaży
    Autor:
    Przeciętny sprzedawca piszą autorzy wykorzystuje w pracy tylko 50% swoich możliwości. Menadżer w roli lidera ma za zadanie wyzwolenie 50% nie wykorzystanego potencjału. Jak to zrobić? Odpowiedzi na te...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 8,4 (5 głosów)
  • Sekret
    Sekret
    Autorzy:
    Jaki jest sekret wielkich liderówa Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy oraz Mark Miller, który z...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 7,38 (8 głosów)
  • Szkoła biznesu. O pozyskaniu klientów na zawsze
    Szkoła biznesu. O pozyskaniu klientów na zawsze
    Autorzy:
    Książka stanowi regularny kurs, który krok po kroku poprowadzi Cię przez proces sprzedaży ku satysfakcji obu stron biznesmena i jego klienta.
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 5,57 (7 głosów)
  • Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
    Autorzy:
    Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6 (1 głos)
  • Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą
    Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą
    Autorzy:
    Koniec z biernym wykonywaniem poleceń przełożonych! Czas przejąć stery i wykazać się inicjatywą. Umiejętność zarządzania samym sobą i radzenia sobie w chwilach kryzysu to olbrzymi atut każdego menedże...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 6,44 (27 głosów)
  • Bogaty ojciec, biedny ojciec
    Bogaty ojciec, biedny ojciec
    Autorzy:
    "Bogaty ojciec, biedny ojciec czyli czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i średnia klasa?" Dowiedz się, jak sprawić, aby pieniądze pracowały dla Ciebie i dlacze...
    czytelników: 1 | opinie: 248 | ocena: 7,02 (2376 głosów) | inne wydania: 1
  • KLIENT ZROBI TO, CZEGO OCZEKUJESZ. 24 NAJTRUDNIEJSZE PROBLEMY W SPRZEDAżY
    KLIENT ZROBI TO, CZEGO OCZEKUJESZ. 24 NAJTRUDNIEJSZE PROBLEMY W SPRZEDAżY
    Autor:
    W książce zaprezentowano konkretne działania, które poważnie zwiększą szanse na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand Fourines jest cenionym na świecie wykł...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 3,73 (11 głosów)
  • Jednominutowy menedżer.Skuteczne zarządzanie i komunikacja.
    Jednominutowy menedżer.Skuteczne zarządzanie i komunikacja.
    Autorzy:
    Koniec biernego wykonywania poleceń przełożonych! Czas przejąć stery i wykazać się inicjatywą. Umiejętność zarządzania samym sobą i radzenia sobie w chwilach kryzysu to olbrzymi atut każdego menedżera...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7,14 (7 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd