Szkoła biznesu. O pozyskaniu klientów na zawsze

Okładka książki Szkoła biznesu. O pozyskaniu klientów na zawsze J. Olivier Crom, Mihael Crom
Okładka książki Szkoła biznesu. O pozyskaniu klientów na zawsze
J. Olivier CromMihael Crom Wydawnictwo: Studio Emka biznes, finanse
321 str. 5 godz. 21 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2003-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2003-01-01
Liczba stron:
321
Czas czytania
5 godz. 21 min.
Język:
polski
ISBN:
8388931342
Średnia ocen

5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
7
6

Na półkach: ,

Jako osoba pracująca w handlu i biznesie mogę z czystym sumieniem polecić tę książkę. Oczywiście, nie jest to poziom rozbierania sprzedaży na cząstki elementarne, ale jest fajnie napisana i bardzo przyjemnie się ją czyta. Myślę, że dla początkującego sprzedawcy powinna być to pozycja obowiązkowa (choć ciężko z jej dostępnością :( ) jako następna tuż po przeczytaniu "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi". Doświadczeni sprzedawcy może nie znajdą tu nic odkrywczego, nie mniej jednak warto przeczytać tę pozycję w celu utrwalenia/odświeżenia wiedzy (a przy tym gwarantuję, że na Waszych twarzach pojawi się wiele razy uśmiech). Książkę pożyczyłem od teściowej i teraz kombinuję jakąś transakcję barterową bo chcę żeby książka została na mojej półce :)

Jako osoba pracująca w handlu i biznesie mogę z czystym sumieniem polecić tę książkę. Oczywiście, nie jest to poziom rozbierania sprzedaży na cząstki elementarne, ale jest fajnie napisana i bardzo przyjemnie się ją czyta. Myślę, że dla początkującego sprzedawcy powinna być to pozycja obowiązkowa (choć ciężko z jej dostępnością :( ) jako następna tuż po przeczytaniu...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Bardzo przeciętna książka o sprzedaży. Autorzy bezczelnie podpinają się pod markę Carnegie. Jak dla mnie, to pozycja dno.

Bardzo przeciętna książka o sprzedaży. Autorzy bezczelnie podpinają się pod markę Carnegie. Jak dla mnie, to pozycja dno.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    29
  • Przeczytane
    11
  • Posiadam
    7
  • Klient
    1
  • Do kupienia
    1
  • Marketing, biznes, reklama, sprzedaż
    1
  • Ordo White Lion Library
    1
  • Wymienię
    1
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • ***Posiadam***
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Szkoła biznesu. O pozyskaniu klientów na zawsze


Podobne książki

Przeczytaj także