Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Szkoła biznesu. O pozyskaniu klientów na zawsze

Wydawnictwo: StudioEMKA
5,57 (7 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
1
6
2
5
2
4
0
3
0
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8388931342
liczba stron
321
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka stanowi regularny kurs, który krok po kroku poprowadzi Cię przez proces sprzedaży ku satysfakcji obu stron biznesmena i jego klienta.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (31)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 229
Łukasz Chrzanowski | 2016-02-18
Na półkach: Przeczytane

Bardzo przeciętna książka o sprzedaży. Autorzy bezczelnie podpinają się pod markę Carnegie. Jak dla mnie, to pozycja dno.

książek: 8759
mariola | 2016-10-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 411
Agnieszka Ciećwierz | 2016-09-08
Na półkach: Przeczytane
książek: 494
Kuba Puchajda | 2014-12-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 216
książek: 883
kaśka | 2011-07-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 135
Marcello Cobretti | 2011-02-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 stycznia 2011
książek: 340
Ania | 2016-12-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 127
Tomasz | 2016-07-19
zobacz kolejne z 21 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd