Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
304 str.
5 godz. 4 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788360089170
- Tagi:
- służba zdrowia marketing
Książka może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów przez dostarczenie usług oraz pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych w marketingu usług do...
Dodaj do biblioteczki