Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
351 str.
5 godz. 51 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 351
- Czas czytania
- 5 godz. 51 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8320813891
Niniejsza książka pozwoli polskiemu menedżerowi zmniejszyć ryzyko błędnych przewidywań i wadliwej diagnozy. Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na zachodzie. Autorki opisują metody analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa.Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego.
Dodaj do biblioteczki