Jak zdobyć klientów w internecie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- BC Edukacja
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 184
- Czas czytania
- 3 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-61059-66-0
- Tłumacz:
- Jadwiga Okraj
- Tagi:
- klient w internecie pozyskiwanie klientów internetowo
Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej. Ta książka wskazuje, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Internetu do osiągania celów biznesowych:
przekonujący wizerunek firmy w Internecie, optymalne zastosowanie interaktywnych narzędzi, promocja strony WWW, itp.). Autorka podaje liczne przykłady wzięte z praktyki, udziela rad i wskazówek na podstawie przeprowadzonych wywiadów z ekspertami, dotyka wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania Internetu w przedsiębiorstwie.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 2
- 1
- 1
- 1
Opinia
Trudno wystawiać opinię poradnikowi ale ...
Książkę przestudiowałam już dość dawno ale robiąc porządki na swoim profilu zauważyłam, że nic o niej nie napisałam co niniejszym czynię.
Jest to typowy poradnik w którym rzeczy nieinteresujące nas można pominąć bez uszczerbku dla nas.
Książka jest napisana prostym, zrozumiałym językiem.
Sporo w niej tabel, wyjaśnień i przykładów z życia wziętych.
Treść w niej zawarta jest jak najbardziej zgodna z tytułem więc jeśli ktoś poszukuje wiedzy na temat zdobywania klientów w Internecie to może ta książka mu się przydać.
Nie ma w tej książce rzeczy odkrywczych, których byśmy nie mogli znaleźć w Internecie więc dla osoby, która już jest obyta w temacie będzie to jedynie kolejna pozycja z serii zdobywania klientów w świecie online.
Trudno wystawiać opinię poradnikowi ale ...
więcej Pokaż mimo toKsiążkę przestudiowałam już dość dawno ale robiąc porządki na swoim profilu zauważyłam, że nic o niej nie napisałam co niniejszym czynię.
Jest to typowy poradnik w którym rzeczy nieinteresujące nas można pominąć bez uszczerbku dla nas.
Książka jest napisana prostym, zrozumiałym językiem.
Sporo w niej tabel, wyjaśnień i przykładów...