Jak zdobyć klientów w internecie

Okładka książki Jak zdobyć klientów w internecie
Gitte Harter Wydawnictwo: BC Edukacja biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
BC Edukacja
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-61059-66-0
Tłumacz:
Jadwiga Okraj
Tagi:
klient w internecie pozyskiwanie klientów internetowo
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Autopromocja czyli jak wykorzystać swoje atuty Gitte Harter, Christine Ottl
Ocena 5,8
Autopromocja c... Gitte Harter, Chris...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
236
59

Na półkach:

Trudno wystawiać opinię poradnikowi ale ...
Książkę przestudiowałam już dość dawno ale robiąc porządki na swoim profilu zauważyłam, że nic o niej nie napisałam co niniejszym czynię.
Jest to typowy poradnik w którym rzeczy nieinteresujące nas można pominąć bez uszczerbku dla nas.
Książka jest napisana prostym, zrozumiałym językiem.
Sporo w niej tabel, wyjaśnień i przykładów z życia wziętych.
Treść w niej zawarta jest jak najbardziej zgodna z tytułem więc jeśli ktoś poszukuje wiedzy na temat zdobywania klientów w Internecie to może ta książka mu się przydać.
Nie ma w tej książce rzeczy odkrywczych, których byśmy nie mogli znaleźć w Internecie więc dla osoby, która już jest obyta w temacie będzie to jedynie kolejna pozycja z serii zdobywania klientów w świecie online.

Trudno wystawiać opinię poradnikowi ale ...
Książkę przestudiowałam już dość dawno ale robiąc porządki na swoim profilu zauważyłam, że nic o niej nie napisałam co niniejszym czynię.
Jest to typowy poradnik w którym rzeczy nieinteresujące nas można pominąć bez uszczerbku dla nas.
Książka jest napisana prostym, zrozumiałym językiem.
Sporo w niej tabel, wyjaśnień i przykładów...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    2
  • Ebook
    1
  • Posiadam
    1
  • Szukam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jak zdobyć klientów w internecie


Podobne książki

Przeczytaj także