Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem

Wydawnictwo: C.H. Beck
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8374831251
liczba stron
396
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy’‘ sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 229
miguel | 2016-05-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1320
Enzymopatia | 2016-02-02
Na półkach: Posiadam, Chcę przeczytać
książek: 822
Kinga Mierzyńska | 2014-08-16
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd