Dungeon Crawler Carl
- Kategoria:
- fantasy, science fiction
- Cykl:
- Dungeon Crawler Carl (tom 1)
- Wydawnictwo:
- Independently published
- Data wydania:
- 2020-09-21
- Data 1. wydania:
- 2020-09-21
- Liczba stron:
- 444
- Czas czytania
- 7 godz. 24 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9798688591507
The apocalypse will be televised!
A man. His ex-girlfriend's cat. A sadistic game show unlike anything in the universe: a dungeon crawl where survival depends on killing your prey in the most entertaining way possible.
In a flash, every human-erected construction on Earth—from Buckingham Palace to the tiniest of sheds—collapses in a heap, sinking into the ground.
The buildings and all the people inside have all been atomized and transformed into the dungeon: an 18-level labyrinth filled with traps, monsters, and loot. A dungeon so enormous, it circles the entire globe.
Only a few dare venture inside. But once you're in, you can't get out. And what's worse, each level has a time limit. You have but days to find a staircase to the next level down, or it's game over. In this game, it's not about your strength or your dexterity. It's about your followers, your views. Your clout. It's about building an audience and killing those goblins with style.
You can't just survive here. You gotta survive big.
You gotta fight with vigor, with excitement. You gotta make them stand up and cheer. And if you do have that "it" factor, you may just find yourself with a following. That's the only way to truly survive in this game—with the help of the loot boxes dropped upon you by the generous benefactors watching from across the galaxy.
They call it Dungeon Crawler World. But for Carl, it's anything but a game.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Carl i jego kotka Donut ruszają na podbój osiemnastopoziomowego lochu, który powstaje na Ziemi po przejęciu jej przez obcą rasę i zniszczeniu wszystkiego, co znajdowało się na jej powierzchni.
Po przeczytaniu Drogi Szamana rozglądałem się za podobnymi historiami, a pomysł fabularny w przypadku tej książki tak mnie skusił, że prawie natychmiastowo się za nią zabrałem. I... od samego początku przepadłem.
Matt Dinniman bardzo przekonująco wykreował świat przedstawiony, z każdym rozdziałem dodając szczegóły i elementy, które znacznie go rozbudowywały. Punkt widzenia bohaterów, którzy wkraczają w nieznane i uczą się tego świata razem z czytelnikiem bardzo dobrze się tu sprawdził. A informacji jest niemało, jednak są podane w taki sposób, że w żadnym momencie nie czułem zmęczenia czy spowolnienia akcji by coś zostało wyjaśnione.
Sam pomysł na międzygalaktyczny turniej to taki dodatkowy szczegół fabularny, który bardzo mi się podobał. Dzięki niemu poznajemy rzeczywistość, która istnieje poza samym lochem i czuję, że ten wątek w kolejnych tomach będzie się rozwijać. Co więcej, bohaterowie mogą być obserwowani przez widzów i mogą trafiać do ich ulubieńców, co w dalszym etapie "gry" wpływać będzie na jakość sponsorów, którzy będą fundować im ekwipunek.
Jednak główne skrzypce gra tutaj eksploracja lochu i związane z nią wyzwania, tj. zabijanie różnego rodzaju stworów, bossowie, osiągnięcia i ekwipunek. Nie brakuje tutaj również typowego dla litRPG rozwoju postaci i zdobywania kolejnych poziomów.
Przekomarzanki słowne między dwójką głównych bohaterów są taką kropką nad i. Bardzo szybko okazuje się, że Donut przez pewne wydarzenia może mówić i ma określony punkt widzenia na wszystkie sytuacje, któremu nie brakuje typowo kocich cech. Jednak humor pojawia się tu też w postaci opisów różnych osiągnięć, które bohaterowie zdobywają za eksplorację lochu czy nawet za sprawą samych postaci drugoplanowych. No i trzeba to wspomnieć - literacko ta książka jest po prostu bardzo zgrabnie napisana i bardzo przyjemnie się ją czyta.
Jedynym, może niewielkim minusem jest to, że mam wrażenie, że te poważniejsze starcia wyszły bohaterom stosunkowo bez szwanku. Pojawiają się sytuacje krytyczne, jednak w żadnym momencie nie miałem odczucia, że grozi im coś poważniejszego - oczywiście, to pierwszy tom serii, więc to jest zrozumiałe, jednak do pełni szczęścia brakuje mi trochę więcej przeciwności losu, którym ta para będzie musiała sprostać.
Czy polecam ten tytuł? Bardzo. Zdecydowanie widzę tę książkę na polskim rynku. Ja niewątpliwie sięgnę po kolejny tom, tym bardziej, że końcówka zapowiada baaaaardzo ciekawe wydarzenia.
Carl i jego kotka Donut ruszają na podbój osiemnastopoziomowego lochu, który powstaje na Ziemi po przejęciu jej przez obcą rasę i zniszczeniu wszystkiego, co znajdowało się na jej powierzchni.
więcej Pokaż mimo toPo przeczytaniu Drogi Szamana rozglądałem się za podobnymi historiami, a pomysł fabularny w przypadku tej książki tak mnie skusił, że prawie natychmiastowo się za nią zabrałem. I......
Ooo jakie to dobre :) Jeśli zastanawialiście się kiedyś, czy można napisać książkę na podstawie komputerowych rpgów.. to można! Wielkie 18-levelowe podziemia, grupa graczy i multum potworów do pokonania. Do tego umiejętności, pety, levelowanie, lootboxy, mnóstwo magicznych przedmiotów... jest tu wszystko. Genialne w swej prostocie i cudownie napisane. Z jajem i mnóstwem easter eggów dla graczy zarówno komputerowych jak i papierowych rpgów. Zdecydowanie trafia w moje poczucie humoru, a jeszcze tyle poziomów przed nami... o ile przeżyjemy! :P
Ooo jakie to dobre :) Jeśli zastanawialiście się kiedyś, czy można napisać książkę na podstawie komputerowych rpgów.. to można! Wielkie 18-levelowe podziemia, grupa graczy i multum potworów do pokonania. Do tego umiejętności, pety, levelowanie, lootboxy, mnóstwo magicznych przedmiotów... jest tu wszystko. Genialne w swej prostocie i cudownie napisane. Z jajem i mnóstwem...
więcej Pokaż mimo to