Sprzedaż usług. Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej

Wydawnictwo: BL Info
7,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
liczba stron
149
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów czasami trudno jest przewidzieć ostateczny rezultat jej wykonania, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę w taki sposób, aby trafiła do przekonania klientaa Jak przeprowadzać spotkania

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 508
Aleksandra | 2012-02-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2011-10-14
Na półkach: Przeczytane
książek: 352
Rafał Rodak | 2017-07-06
Na półkach: Chcę przeczytać, Biznes
książek: 10379
Chaoticreader | 2016-09-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 48
Weronix | 2016-06-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 17
Krzysiek | 2013-08-02
Na półkach: Chcę przeczytać
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd