Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sprzedaż usług. Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej

Wydawnictwo: BL Info
7,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
liczba stron
149
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów czasami trudno jest przewidzieć ostateczny rezultat jej wykonania, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę w taki sposób, aby trafiła do przekonania klientaa Jak przeprowadzać spotkania

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 503
Aleksandra | 2012-02-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2011-10-14
Na półkach: Przeczytane
książek: 8789
Chaoticreader | 2016-09-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 35
Weronix | 2016-06-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 17
Krzysiek | 2013-08-02
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd