forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
1 z 10 (książki
odpowiedzi [2264]
1. Zielona mila
2. Piaskun
3. Droga do domu
4. Pielgrzym
5. Ali i Nino
6. Nić
7. Rodzina Borgiów
8. Biała wilczyca
9. Ogród Afrodyty
10. Kwiat pustyni
Kurcze, żadnej nie znam, więc wykreślam Ogród Afrodyty, wydaje się najmniej w moim guście.
1. Zielona mila
2. Piaskun
3. Droga do domu
4. Pielgrzym
5. Ali i Nino
6. Nić
7. Rodzina Borgiów
8. Biała wilczyca
9. Ogród Afrodyty
10. Kwiat pustyni
Zielona mila
Na wschód od Edenu
Wykreślam "Na wschód od Edenu"- nie czytałam ani jednej, ani drugiej, ale do "Zielonej mili" mi bliżej, oglądałam film chyba z tysiąc razy ;)
Ojciec Chrzestny
Zielona Mila
Na wschód od Edenu
To ja wykreślam ,,Ojca chrzestnego" - wszystkie chcę przeczytać, ale na tę chwilę, Puzo najmniej.
Ojciec Chrzestny
Zielona Mila
Na wschód od Edenu
Gra Anioła
To ja wykreślę Grę Anioła, bo podobał mi się Cień Wiatru, ale absolutnie nie czuję potrzeby na ten moment sięgnąć po coś więcej tego autora.
Ojciec Chrzestny
Zielona Mila
Hobbit
Na wschód od Edenu
Gra Anioła
Wykreślam Hobbita - nie moje klimaty.
Ojciec Chrzestny
Zielona Mila
Hobbit
Harry Potter i Czara Ognia
Na wschód od Edenu
Gra Anioła
To ja dla porządku raz jeszcze tego Pottera wykreślam - i proszę następną osobę o usunięcie z listy :)
2. Ojciec Chrzestny
3. Zielona Mila
4. Hobbit
5. Harry Potter i Czara Ognia
6. Na wschód od Edenu
7. Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści
10. Gra Anioła
Wykreślam ,,Zgrozę w Dunwich", ponieważ nie czytałam, a nawet nie słyszałam.
to chyba trzeba usunąć tę pozycję z listy... Pottera też ktoś nie usunął... :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Monika - bo tutaj następna osoba usuwa to, co wykreśla poprzednik, więc Ty powinnaś wykreślić Pottera, a następna osoba Medaliony.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
2. Ojciec Chrzestny
3. Zielona Mila
4. Hobbit
5. Harry Potter i Czara Ognia
6. Na wschód od Edenu
7. Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści
10. Gra Anioła
wykreślam "Medaliony"- nigdy więcej nie wrócę do tej książki! drugi raz nie byłabym w stanie tego przeczytać. Wstrząsająca.
1. Medaliony
2. Ojciec Chrzestny
3. Zielona Mila
4. Hobbit
5. Harry Potter i Czara Ognia
6. Na wschód od Edenu
7. Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści
10. Gra Anioła
Wykreślam Pottera, bo to pozostałe to dużo piękniejsza proza.