cytaty z książki "Autobiografia Jogina"
katalog cytatów
[+ dodaj cytat]
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57.
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57.
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić. Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi. Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić. Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi. Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".