UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Okładka książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
Wojciech Aleksander Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
392 str. 6 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2023-12-19
Data 1. wyd. pol.:
2023-12-19
Liczba stron:
392
Czas czytania
6 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383222400
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
99
84

Na półkach:

Dużo praktycznej wiedzy i inspirujących przykładów na temat projektowania treści w produktach cyfrowych.

Nie ma tutaj za dużo podstaw i szczegółowej teorii, zatem jest to pozycja raczej dla osób, które choć trochę siedzą już w temacie.

Rzeczywiście jest tak, jak autor pisze - tej książki nie trzeba czytać od deski do deski. Można przeskakiwać pomiędzy rozdziałami, zgłębiać te zagadnienia, które są dla Ciebie interesujące w danym momencie. Na pewno nic nie umknie, bo rzeczy powiązane zostały odpowiednio oznaczone.

Warto mieć tę pozycję w swojej biblioteczce, bo na pewno wielokrotnie przyda się podczas codziennej pracy.

Bardzo podobał mi się ostatni rozdział, który po krótce omawia specyfikę pracy na tym stanowisku. Pojawiło się tam sporo informacji wprost z życia zawodowego autora. Ciekawe przykłady, propozycje organizacji pracy.

Myślę, że będę do niej wracać.

Dużo praktycznej wiedzy i inspirujących przykładów na temat projektowania treści w produktach cyfrowych.

Nie ma tutaj za dużo podstaw i szczegółowej teorii, zatem jest to pozycja raczej dla osób, które choć trochę siedzą już w temacie.

Rzeczywiście jest tak, jak autor pisze - tej książki nie trzeba czytać od deski do deski. Można przeskakiwać pomiędzy rozdziałami,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    31
  • Przeczytane
    11
  • Teraz czytam
    4
  • Posiadam
    4
  • 2024
    3
  • Programowanie
    2
  • Pisanie
    1
  • Rozwój
    1
  • Non-fiction
    1
  • Do kupienia NEXT
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych


Podobne książki

Przeczytaj także