SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2022-04-19
- Data 1. wyd. pol.:
- 2022-04-19
- Liczba stron:
- 232
- Czas czytania
- 3 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328394650
- Tagi:
- SEO marketing SEO marketing bądź widoczny w internecie SEO marketing widoczny w sieci Adrian Andrzejczyk SEO marketing. Bądź widoczny w internecie bądź widoczny w internecie seo pozycjonowanie stron pozycjonowanie SEO SEO poradnik
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 12
- 10
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Jak dla mnie rewelacyjna książka, dużo teoretycznej wiedzy, pomimo tego, że ma niewiele ponad 200 stron, ma charakter teoretyczno-empiryczny. Według mnie książka idealnie sprawdzi się gdy szukasz wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Będzie super dla osób które zastanawiają się nad pozycjonowaniem dla swojej firmy, marketingowców oraz dla osób zajmujących się SEO zawodowo. Jedynym problemem na jaki możesz się natknąć to na język stosowany raczej w podręcznikach dla studentów, może nie być przystępny dla wszystkich. Ale nie powinno to nikogo zniechęcać, jest tu masa wiedzy o marketingu i strategii, którą warto zgłębić. Daje to szersze spojrzenie na SEO.
Autor opisuje również popularne narzędzia stosowanie w Seo i reklamach internetowych. Adrian wykonał kawał dobrej roboty, czego dowodem jest bardzo obszerna bibliografia.
Warto również zapoznać się i przeanalizować rozdział 3, gdzie Adrian dokładnie opisuje test, który przeprowadził.
Plusem też jest dodany na końcu książki Brief Marketingowy, który można z powodzeniem wdrożyć w firmie.
Jak dla mnie rewelacyjna książka, dużo teoretycznej wiedzy, pomimo tego, że ma niewiele ponad 200 stron, ma charakter teoretyczno-empiryczny. Według mnie książka idealnie sprawdzi się gdy szukasz wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Będzie super dla osób które zastanawiają się nad pozycjonowaniem dla swojej firmy, marketingowców oraz dla osób zajmujących się SEO...
więcej Pokaż mimo to