rozwiń zwiń

Reklama wczoraj i dziś

Okładka książki Reklama wczoraj i dziś
Anetta Barska Wydawnictwo: Difin biznes, finanse
188 str. 3 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Difin
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
188
Czas czytania
3 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788379309085
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
97
92

Na półkach:

Książka przyciągnęła moją uwagę okładką i tytułem. Miałem duże oczekiwania co do niej, bo temat wydaje się mega szeroki i z dużym potencjałem na ciekawą pozycję. Nie ukrywam, że rozczarowałem się. Pozycja z kategorii – podręcznik dla studenta. Forma bezosobowa, przypisy raczej mało aktualne, mało informacji dotyczących samego Internetu i jego możliwości reklamowych.

Moja subiektywna ocena to 6 z minusem, ale nie w skali szkolnej 🙃 Widzę też kilka plusów pozycji:
1. Powtórka wiedzy ze studiów i odświeżenie pojęć marketingowych;
2. Rozdział o briefie i jego poprawnej pisowni – myśle, że jakby osobowy po stronie klienta znały ten zaproponowany przez autora – agencjom żyło by się zdecydowanie lepiej, if You know what I mean :)
3. Kompendium ze zbiorem pojęć, które może się przydać, by próbie tłumaczenia (czasami) opornym klientom niektórych zjawisk, skrótów, procesów.

Książka przyciągnęła moją uwagę okładką i tytułem. Miałem duże oczekiwania co do niej, bo temat wydaje się mega szeroki i z dużym potencjałem na ciekawą pozycję. Nie ukrywam, że rozczarowałem się. Pozycja z kategorii – podręcznik dla studenta. Forma bezosobowa, przypisy raczej mało aktualne, mało informacji dotyczących samego Internetu i jego możliwości reklamowych.

Moja...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    14
  • Przeczytane
    4
  • Teraz czytam
    2
  • Posiadam
    1
  • 2018
    1
  • Branding/ Marketing
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Marketing
    1
  • ! BŚ
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Reklama wczoraj i dziś


Podobne książki

Przeczytaj także