Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes?
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- ICAN Institute
- Data wydania:
- 2016-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-01-01
- Liczba stron:
- 259
- Czas czytania
- 4 godz. 19 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363662486
To paradoks: z jednej strony firmy chcą za wszelką cenę uniknąć wojny cenowej, a z drugiej wielu menedżerów uważa, że obniżka cen to najlepszy, najszybszy i najskuteczniejszy sposób na poprawę wyników sprzedaży. W efekcie – zamiast być wyjątkiem – wojny cenowe stają się regułą i druzgocąco wpływają na zyski firm.
Odmień swoje spojrzenie na cenę i wraz z Hermannem Simonem, światowym autorytetem z obszaru pricingu, znajdź sposób na skuteczną politykę cenową! Autor poświęcił temu zagadnieniu aż 40 lat pracy. Zabierze cię w fascynującą podróż, podczas której nauczy cię, jak odnaleźć równowagę między wartością a ceną i dzięki temu zapewnić firmie sukces.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 57
- 11
- 4
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes?
Dodaj cytat
Opinia
Książka o polityce cenowej. Autor trochę mnie uspokoił pisząc, że tak wiele, nawet dużych firm, nie zna elastyczności cenowej swoich produktów. Od dawna martwiłem się, że nie znam elastyczności swoich przez brak wystarczającej ilości danych. Uspokoił mnie jeszcze bardziej gdy nazwał różnicowanie cen wyższą szkołą jazdy.
Niemniej jest to pozycja bardzo wartościowa. Przede wszystkim unaocznia wpływ cen na zyski, który tylko pozornie wydaje się oczywisty. Zawiera wiele metod różnicowania cen, które to służy dokładniejszemu dopasowaniu cen do gotowości nabywców do zakupu.
Ciekawa jest refleksja autora nad społeczną użytecznością zysków. Nie do końca zgadzam się z autorem, że brak zysków jest zupełnie społecznie nie użyteczny. Jeżeli brak zysków jest wynikiem zbyt niskich cen, a nie marnotrawstwa to zyskują co najmniej klienci. Kapitał zakumulowany w wyniku pracy wcześniejszych pokoleń jest wykorzystywany na bieżącą konsumpcję. Brak zdolności do generowania zysków połączony jest jednak często z brakiem badań i rozwoju, a to już jest moim zdaniem prawdziwa strata społeczna.
Należy zaznaczyć, że tego typu teoretyczne dywagacje w książce to tylko krótkie dygresje. W gruncie rzeczy jest to na wskroś praktyczna, bardzo treściwa, dobrze napisana i ciekawa książka.
Książka o polityce cenowej. Autor trochę mnie uspokoił pisząc, że tak wiele, nawet dużych firm, nie zna elastyczności cenowej swoich produktów. Od dawna martwiłem się, że nie znam elastyczności swoich przez brak wystarczającej ilości danych. Uspokoił mnie jeszcze bardziej gdy nazwał różnicowanie cen wyższą szkołą jazdy.
więcej Pokaż mimo toNiemniej jest to pozycja bardzo wartościowa. Przede...