rozwiń zwiń

Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes?

Okładka książki Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes?
Hermann Simon Wydawnictwo: ICAN Institute biznes, finanse
259 str. 4 godz. 19 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
ICAN Institute
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
259
Czas czytania
4 godz. 19 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363662486
Średnia ocen

                8,1 8,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Oceny

Średnia ocen
8,1 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
194
113

Na półkach:

Książka o polityce cenowej. Autor trochę mnie uspokoił pisząc, że tak wiele, nawet dużych firm, nie zna elastyczności cenowej swoich produktów. Od dawna martwiłem się, że nie znam elastyczności swoich przez brak wystarczającej ilości danych. Uspokoił mnie jeszcze bardziej gdy nazwał różnicowanie cen wyższą szkołą jazdy.
Niemniej jest to pozycja bardzo wartościowa. Przede wszystkim unaocznia wpływ cen na zyski, który tylko pozornie wydaje się oczywisty. Zawiera wiele metod różnicowania cen, które to służy dokładniejszemu dopasowaniu cen do gotowości nabywców do zakupu.
Ciekawa jest refleksja autora nad społeczną użytecznością zysków. Nie do końca zgadzam się z autorem, że brak zysków jest zupełnie społecznie nie użyteczny. Jeżeli brak zysków jest wynikiem zbyt niskich cen, a nie marnotrawstwa to zyskują co najmniej klienci. Kapitał zakumulowany w wyniku pracy wcześniejszych pokoleń jest wykorzystywany na bieżącą konsumpcję. Brak zdolności do generowania zysków połączony jest jednak często z brakiem badań i rozwoju, a to już jest moim zdaniem prawdziwa strata społeczna.
Należy zaznaczyć, że tego typu teoretyczne dywagacje w książce to tylko krótkie dygresje. W gruncie rzeczy jest to na wskroś praktyczna, bardzo treściwa, dobrze napisana i ciekawa książka.

Książka o polityce cenowej. Autor trochę mnie uspokoił pisząc, że tak wiele, nawet dużych firm, nie zna elastyczności cenowej swoich produktów. Od dawna martwiłem się, że nie znam elastyczności swoich przez brak wystarczającej ilości danych. Uspokoił mnie jeszcze bardziej gdy nazwał różnicowanie cen wyższą szkołą jazdy.
Niemniej jest to pozycja bardzo wartościowa. Przede...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    57
  • Przeczytane
    11
  • Teraz czytam
    4
  • Biznes
    2
  • Posiadam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • MUSIMY KUPIĆ DO 2019
    1
  • BRAK
    1
  • 2016/17 kupić
    1
  • Dawid
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes?


Podobne książki

Przeczytaj także