Marketing 4.0. Era cyfrowa
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- MARKETING 4.0: Moving from Traditional to Digital
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2017-10-13
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-10-13
- Liczba stron:
- 184
- Czas czytania
- 3 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380871908
- Tłumacz:
- Dorota Gasper
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.
Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci:
- zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;
- zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;
- zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.
Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
"Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość".
- Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871
"Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery".
- Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners
"Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać".
- Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business
"Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść".
- George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 204
- 153
- 42
- 11
- 9
- 5
- 4
- 3
- 3
- 2
Opinia
Nazwisko pana Kotlera sprawia, że sam jestem zaskoczony swoją oceną Marketingu 4.0. Z książki będę korzystał w pracy, co nie zmienia faktu, że są 3 rzeczy, które czuję się w obowiązku zarzucić autorom:
1. NPS (Net Promotr Score)- błędnie opisane narzędzie, gdzie aby sprawdzić tenże współczynnik należy nie odejmować liczbę Klientów niezadowolonych (Destruktorów) od tych co nas chętnie polecają (Promotorów), a podzielić ilość Promotorów przez Destruktorów. Różnica jest jednak znacząca...
2. Grywalizacja - autorzy jako przykład grywalizacji podają programy lojalnościowe (np. zbieranie punktów przy zakupie biletów lotniczych) - nie mogę się z tym zgodzić. Grywalizacja jest bardziej złożona i daje większe możliwości tym, którzy w niej uczestniczą niż tylko zebranie punktów, które wymieniamy na "nagrody"
3. Przykładów firm do opisywanych w książce zjawisk jest raptem kilka i to dosłownie kilka (doliczyć się można góra 6). Na takim poziomie jednak życzyłbym sobie szerszego spojrzenia na obecny arcyciekawy rynek marketingu...
Nazwisko pana Kotlera sprawia, że sam jestem zaskoczony swoją oceną Marketingu 4.0. Z książki będę korzystał w pracy, co nie zmienia faktu, że są 3 rzeczy, które czuję się w obowiązku zarzucić autorom:
więcej Pokaż mimo to1. NPS (Net Promotr Score)- błędnie opisane narzędzie, gdzie aby sprawdzić tenże współczynnik należy nie odejmować liczbę Klientów niezadowolonych (Destruktorów) od tych co...