rozwiń zwiń

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa
Hermawan KartajayaPhilip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
MARKETING 4.0: Moving from Traditional to Digital
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2017-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-13
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380871908
Tłumacz:
Dorota Gasper
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,1
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
112 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
259
243

Na półkach: ,

Nazwisko pana Kotlera sprawia, że sam jestem zaskoczony swoją oceną Marketingu 4.0. Z książki będę korzystał w pracy, co nie zmienia faktu, że są 3 rzeczy, które czuję się w obowiązku zarzucić autorom:


1. NPS (Net Promotr Score)- błędnie opisane narzędzie, gdzie aby sprawdzić tenże współczynnik należy nie odejmować liczbę Klientów niezadowolonych (Destruktorów) od tych co nas chętnie polecają (Promotorów), a podzielić ilość Promotorów przez Destruktorów. Różnica jest jednak znacząca...


2. Grywalizacja - autorzy jako przykład grywalizacji podają programy lojalnościowe (np. zbieranie punktów przy zakupie biletów lotniczych) - nie mogę się z tym zgodzić. Grywalizacja jest bardziej złożona i daje większe możliwości tym, którzy w niej uczestniczą niż tylko zebranie punktów, które wymieniamy na "nagrody"


3. Przykładów firm do opisywanych w książce zjawisk jest raptem kilka i to dosłownie kilka (doliczyć się można góra 6). Na takim poziomie jednak życzyłbym sobie szerszego spojrzenia na obecny arcyciekawy rynek marketingu...

Nazwisko pana Kotlera sprawia, że sam jestem zaskoczony swoją oceną Marketingu 4.0. Z książki będę korzystał w pracy, co nie zmienia faktu, że są 3 rzeczy, które czuję się w obowiązku zarzucić autorom:


1. NPS (Net Promotr Score)- błędnie opisane narzędzie, gdzie aby sprawdzić tenże współczynnik należy nie odejmować liczbę Klientów niezadowolonych (Destruktorów) od tych co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    204
  • Przeczytane
    153
  • Posiadam
    42
  • Teraz czytam
    11
  • Marketing
    9
  • 2019
    5
  • Biznes
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2020
    3
  • E-book
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing 4.0. Era cyfrowa


Podobne książki

Przeczytaj także