rozwińzwiń

Uwierz w swoją markę online

Okładka książki Uwierz w swoją markę online Joanna Ceplin
Okładka książki Uwierz w swoją markę online
Joanna Ceplin Wydawnictwo: Self Publishing poradniki
294 str. 4 godz. 54 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Self Publishing
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
294
Czas czytania
4 godz. 54 min.
Język:
polski
ISBN:
9788394592929
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
14 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
2
2

Na półkach: ,

Joanną zainteresowałem się szukając informacji o tym jak wykorzysta media społecznościowe do rozwoju biznesu. Po drodze napotkałem reklamę szkolenia „Ty i Twoja Marka Online” na które poszedłem z mieszanymi uczuciami. Szkolenie okazało się dobrą inwestycją, a podczas niego nabyłem książkę jako pamiątkę i pozycje, do której będę sięgał w celu odświeżenia informacji. Książka napisana jest lekkim językiem, nie jakimś marketingowym bełkotem, Joanna podaje przykłady z własnego życia i biznesu. Nie jest to przepisana zagraniczna pozycja jakie można znaleźć u innych „guru” od marketingu online i chyba jest to jedna z pierwszych pozycji tak dogłębnie pokazujących tą tematykę. Książka pisana jest do kobiet, co budziło moje obawy, ale zawarte w niej wskazówki i porady są uniwersalne i naprawdę pomagają.

Joanną zainteresowałem się szukając informacji o tym jak wykorzysta media społecznościowe do rozwoju biznesu. Po drodze napotkałem reklamę szkolenia „Ty i Twoja Marka Online” na które poszedłem z mieszanymi uczuciami. Szkolenie okazało się dobrą inwestycją, a podczas niego nabyłem książkę jako pamiątkę i pozycje, do której będę sięgał w celu odświeżenia informacji. Książka...

więcej Pokaż mimo to

avatar
207
30

Na półkach: ,

Kiepska. Książka napisana jest w infantylnym języku i nurcie amerykańsiego couchingu "możesz, działaj!"

Nikt kto w najmniejszym stopniu zdobył już wiedzę o biznesowych działaniach w sieci nie znajdzie w tej książce nic poza tym.

Kiepska. Książka napisana jest w infantylnym języku i nurcie amerykańsiego couchingu "możesz, działaj!"

Nikt kto w najmniejszym stopniu zdobył już wiedzę o biznesowych działaniach w sieci nie znajdzie w tej książce nic poza tym.

Pokaż mimo to

avatar
137
117

Na półkach:

Wygrałam tę książkę w konkursie Pani Joanny :)
Książka bardzo przydatna. Napisana bardzo jasno. Uważam, że każdy początkujący w świecie online z własnym biznesem powinien sięgnąć po tę pozycję. :) Ja wyniosłam kilka ważnych informacji dla siebie.

Wygrałam tę książkę w konkursie Pani Joanny :)
Książka bardzo przydatna. Napisana bardzo jasno. Uważam, że każdy początkujący w świecie online z własnym biznesem powinien sięgnąć po tę pozycję. :) Ja wyniosłam kilka ważnych informacji dla siebie.

Pokaż mimo to

avatar
251
181

Na półkach:

Książka zwróciła moją uwagę na kilka istotnych rzeczy, z których do tej pory nie zdawałam sobie sprawy. Niestety pomimo tego bardzo zawiodłam się na niej. Spodziewałam się kompleksowego poradnika zawierającego informacje które nie są ot tak dostępne w Internecie. Tymczasem nic takiego tam nie znalazłam. Zamiast kupować tą książkę radzę przesłuchać sobie kilku filmików w tej tematyce na znanym wszystkim serwisie z filmami.
Dodatkowo nie lubię, gdy autor pozostawia wolne strony na "pracę własną czytelnika". Mam nieodparte wrażenie że ma to na celu jedynie zwiększenie liczby stron.
Ogólna ocena: nie jest katastrofalnie ale mogło być znacznie lepiej.

Książka zwróciła moją uwagę na kilka istotnych rzeczy, z których do tej pory nie zdawałam sobie sprawy. Niestety pomimo tego bardzo zawiodłam się na niej. Spodziewałam się kompleksowego poradnika zawierającego informacje które nie są ot tak dostępne w Internecie. Tymczasem nic takiego tam nie znalazłam. Zamiast kupować tą książkę radzę przesłuchać sobie kilku filmików w tej...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    16
  • Chcę przeczytać
    11
  • Posiadam
    5
  • Teraz czytam
    3
  • 2018
    1
  • Księgozbiór papierowy
    1
  • 2023
    1
  • Biznes i marketing
    1
  • Rozwojowe - do przeczytania
    1
  • Biznes, finanse
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Uwierz w swoją markę online


Podobne książki

Przeczytaj także