rozwińzwiń

Słuchacz doskonały

Okładka książki Słuchacz doskonały Bernard T. Ferrari
Okładka książki Słuchacz doskonały
Bernard T. Ferrari Wydawnictwo: AudioBiznes biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
AudioBiznes
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Język:
polski
Średnia ocen

8,3 8,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,3 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
60
2

Na półkach:

Autor sam sobie dodał komentarze i oceny......

Autor sam sobie dodał komentarze i oceny......

Pokaż mimo to

avatar
3
3

Na półkach:

Ceniona w branży biznesowej książka "POWER LISTENING: Mastering the Most Critical Business Skill of All" autorstwa Bernarda Ferrari wreszcie doczekała się polskiego przekładu o tytule "Słuchacz doskonały". Strzałem w dziesiątkę może się okazać wydanie jej w formie audiobooka. Polscy przedsiębiorcy, liderzy, menedżerowie mogą słuchać o słuchaniu w każdych okolicznościach. A potem przekuwać nowatorskie pomysły autora w czyn. Wielu biznesmenów udowodniło już, że nauka słuchania to długofalowa, opłacalna inwestycja (na audiobiznes.pl do wglądu więcej szczegółów na temat tej pozycji).
Mnie samej lektura uświadomiła, że do aktywnego słuchania należy uruchomić przede wszystkim umysł. Dość osobliwa wydała mi się rada, by nie do końca ufać przekazywanym mi informacjom i zadawać pytania, które mogą te otrzymane informacje zweryfikować. Uwaga dziwna, ale bardzo cenna - rozmowy rzeczywiście często przyjmują nieoczekiwany a owocny obrót.
Polecam!

Ceniona w branży biznesowej książka "POWER LISTENING: Mastering the Most Critical Business Skill of All" autorstwa Bernarda Ferrari wreszcie doczekała się polskiego przekładu o tytule "Słuchacz doskonały". Strzałem w dziesiątkę może się okazać wydanie jej w formie audiobooka. Polscy przedsiębiorcy, liderzy, menedżerowie mogą słuchać o słuchaniu w każdych okolicznościach. A...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Rewelacyjny poradnik. Autor napierw wyjaśnia fundalemtalną rolę słuchania, potem opisuje najczęstsze błędy i sposoby poprawy. Konkretne techniki, ciekawe przykłady. Polecam!

Rewelacyjny poradnik. Autor napierw wyjaśnia fundalemtalną rolę słuchania, potem opisuje najczęstsze błędy i sposoby poprawy. Konkretne techniki, ciekawe przykłady. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
17
1

Na półkach:

Książka nie tylko dla ludzi biznesu, ale dla wszystkich, którzy chcieliby na co dzień lepiej słuchać. Polecam!

Książka nie tylko dla ludzi biznesu, ale dla wszystkich, którzy chcieliby na co dzień lepiej słuchać. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Sięgając po książkę „Słuchacz doskonały” zastanawiałam się co autor może mi powiedzieć o słuchaniu. Przecież każdy z nas potrafi to robić, to czynność automatyczna i nie trzeba się jej uczyć jak np. pisania. Co to za pomysł uczyć mnie czego co potrafię od urodzenia? Jednak opis książki i jej podtytuł „Jak opanować najważniejszą umiejętność w biznesie” zaintrygowały mnie. Wybrałam wersję audiobook i nie żałuję. Lektor ma bardzo miły głos i w ciekawy sposób intonuje słowa Bernarda Ferrari co sprawiało, że słuchanie sprawiało mi prawdziwą przyjemność. Książka podzielona jest na trzy części, które w jasny i klarowny sposób układają się w sensowną i pouczającą całość. Pierwsza część charakteryzuje typy słuchaczy, druga przedstawia techniki dobrego słuchania, a trzecia podsumowuje zdobytą wiedzę. Autor przeplata porady z anegdotami ze swojego życia. Urozmaica to treść książki i sprawia, że postać Ferreriego stała się dla mnie bliższa. Może to właśnie przez te anegdoty, może przez sympatyczny głos lektora, ale czuję prawdziwą sympatię do autora książki. Ferrari jest sam w sobie bardzo ciekawą postacią: chirurg, menager, konsultant, pisarz. Ten człowiek renesansu uświadomił mnie, że dobre słuchanie to umiejętność, której trzeba się nauczyć. Dzięki poradom autora wiem jakie błędy popełniałam do tej pory i staram się z nimi walczyć. Wierzę, że pomoże mi to w szybszym zdobywaniu potrzebnych informacji, a co za tym idzie większej oszczędności czasu, który w dzisiejszych czasach jest na wagę złota. Cóż jeszcze można dodać? Może to, że polecam tę książkę każdemu, nie tylko osobom związanym z branżą. Umiejętność dobrego słuchania przydaje się przecież również w życiu prywatnym.

Sięgając po książkę „Słuchacz doskonały” zastanawiałam się co autor może mi powiedzieć o słuchaniu. Przecież każdy z nas potrafi to robić, to czynność automatyczna i nie trzeba się jej uczyć jak np. pisania. Co to za pomysł uczyć mnie czego co potrafię od urodzenia? Jednak opis książki i jej podtytuł „Jak opanować najważniejszą umiejętność w biznesie” zaintrygowały mnie....

więcej Pokaż mimo to

avatar
128
29

Na półkach: ,

Do książki "Słuchacz Doskonały" Bernarda T. Ferrari podeszłam z pewną dozą wątpliwości i poczuciem marnowania czasu. Pomyślałam, że wszystkie książki o rozwoju są pisane w podobny sposób, pełne zasad NLP, nastawione na zysk, a nie na to, by tak naprawdę przekazać coś drugiemu człowiekowi. Do jej przeczytania przekonała mnie jednakże biografia autora, który jest menadżerem, a także twórcą własnej firmy. Rrzadko w poradnikach ma się do czynienia z nie tylko teoretykami, ale przede wszystkim praktykami.



Podchodząc z rezerwą do książki, nie mogłam być bardziej omylna. Bernard T. Ferrari pokazuje jak kluczową umiejętnością jest sztuka słuchania oraz bycia słuchanym. Skojarzyło mi się, że jest z nią jak z jazdą na rowerze: nie umiesz od razu, ale już od dziecka powinienieś się uczyć, nie zapominasz, ale często musisz sobie przypominać, by nie doprowadzić do upadku.



Podoba mi się, że autor daje wiele narzędzi i technik, które pozwalają rozwijać w sobie tę umiejętność. Nie brak w niej także przykładów z życia wziętych, które mogłam przełożyć na sytuację we własnej firmie czy też i małżeństwie. Zobaczyć, gdzie popełniałam błąd i w jak prosty sposób mogłam go uniknąć.



Wydawało mi się także, że jestem słuchaczem, o ile nie doskonałym, to na pewno dobrym. Otworzyłam jednak oczy i umysł, czytając o 6 archetypach złego słuchacza. Zrzęda? Oczywiście! Ileż to razy myślałam, że wszyscy są w błędzie. Mędrzec? Która kobieta, nie ma chęci bycia w blasku świateł, chociażby poprzez chęć niesienia pomocy i rozwiązywania problemów, kiedy tak naprawdę pomoc ta, nie jest nawet potrzebna. Sytuacji takich mogłabym przytaczać wiele, podejrzewam jak i wy, po przeczytaniu tej książki. Założę się, że w niejednym momencie i życiowej sytuacji przypomnicie sobie słowa Ferrari i zaczniecie słuchać, ale tak naparwdę.



Bernard T. Ferrai uświadomił mi, że sztuka słuchania, to kluczowa rzecz w komunikacji, a co za tym idzie i w biznesie. W szczególności na stanowiskach związanych z kontaktami międzyludzkmi. Słuchanie to szacunek do drugiego człowieka, ale i samego siebie!



Książkę czytałam, dosłownie, bo w wersji PDF. Żałuję jedynie, że nie zamówiłam Audiobooka. Słuchanie o słuchaniu mogłoby być ciekawą alternatywą. Jednakże jestem przekonana, że i owy Audiobook znajdzie się w mojej kolekcji. Styl pisania Ferrari jest lekki, niewymuszony, książkę pochłania się dosłownie w jednym momencie. Ale co dla mnie najważniejsze w każdym momencie można też do niej powracać, wybierać poszczególne tylko rozdziały, aby odświeżać sobie potrzebną wiedzę.

Do książki "Słuchacz Doskonały" Bernarda T. Ferrari podeszłam z pewną dozą wątpliwości i poczuciem marnowania czasu. Pomyślałam, że wszystkie książki o rozwoju są pisane w podobny sposób, pełne zasad NLP, nastawione na zysk, a nie na to, by tak naprawdę przekazać coś drugiemu człowiekowi. Do jej przeczytania przekonała mnie jednakże biografia autora, który jest menadżerem,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
2
1

Na półkach:

„Słuchacz doskonały” Bernarda T. Ferrari to unikalna książka na rynku publikacji biznesowych. Autor porusza w niej problem komunikacji w biznesie, uświadamiając czytelnikom jak ważna dla osiągania sukcesów jest umiejętność słuchania. Zawiera cenne porady, dzięki którym każdy może stać się lepszym słuchaczem. Można się z niej dowiedzieć jak milczeć i jak zadawać pytania, by zdobywać informacje niezbędne do podejmowania dobrych decyzji. Książka napisana jest w przystępny sposób, co sprawia, że czyta się ją szybko. Może być przydatna szerokiej grupie odbiorców – od doświadczonych dyrektorów, po początkujących biznesmenów, a nawet osobom spoza branży biznesowej, które chcą po prostu udoskonalić swoją umiejętność słuchania. Zawiera wiele przykładów i anegdot ułatwiających zapamiętanie podanych przez autora wskazówek. Wydawana jest w wersji elektronicznej – jako e-book lub audiobook i dostępna w kilku formatach do wyboru, co pozwala na korzystanie z niej w dowolnym miejscu i czasie. Polecam tę książkę wszystkim, którzy chcą się stać dobrymi słuchaczami.

„Słuchacz doskonały” Bernarda T. Ferrari to unikalna książka na rynku publikacji biznesowych. Autor porusza w niej problem komunikacji w biznesie, uświadamiając czytelnikom jak ważna dla osiągania sukcesów jest umiejętność słuchania. Zawiera cenne porady, dzięki którym każdy może stać się lepszym słuchaczem. Można się z niej dowiedzieć jak milczeć i jak zadawać pytania, by...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    11
  • Posiadam
    2
  • EBOOK
    1
  • #???
    1
  • Chcę przeczytać #5 - Może jednak nie
    1
  • Kindle - czekające na przeczytanie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Słuchacz doskonały


Podobne książki

Przeczytaj także