forum Oficjalne Aktualności
Komedie kryminalne: polskie i zagraniczne książki, które warto przeczytać
Komedie kryminalne mają swoich zdecydowanych zwolenników, ale i przeciwników. Jedni twierdzą, że trudno napisać książkę, która bawiłaby większość, więc – ich zdaniem – efekty tych starań bywają niezadowalające. Dla innych z kolei komedie kryminalne to najlepszy sposób na czytelniczą rozrywkę. Jeśli macie ochotę sięgnąć po właśnie taką lekturę, zwłaszcza 10 czerwca, czyli w Dzień Dobrego Humoru, oto kilka propozycji komedii kryminalnych napisanych przez polskich i zagranicznych autorów, z którymi warto się zapoznać.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [45]
Z mniej znanych, ale wartych przeczytania kryminałów humorystycznych mogę polecić serię "Kobieca agencja detektywistyczna nr. 1". Zagadki są ciekawe, rozwiązania nieoczywiste, a całość tak przepełniona czułą miłością do Afryki, że lekturę kończy się w zdecydowanie pozytywnym nastroju :)
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/25634/kobieca-agencja-detektywistyczna-nr-1...
Dorzuciłabym Nie wymachuj mi tym gnatem & Siódmy koci żywot
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDodałabym książki Olgi Rudnickiej, serię Marty Kisiel z Tereską Trawną oraz Jadwigę Buczak z serią z Nadzieją Hope :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJako nastolatka zaczytywałam się Chmielewską, ale właściwie poza nią nie mam ochoty na łączenie tych dwóch tematów.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA dlaczego, czy zraziłaś się po przeczytaniu jakiejś konkretnej komediowego kryminału innego autora?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPrzepraszam bardzo, a gdzie jest Eduardo Mendoza i jego seria o fryzjerze?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNowy Stelar bardzo udany. Góra kłopotów, zdaje się :-)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postChmielewską lubię bardzo, poza Lesiem i Dzikim białkiem. Strasznie mnie ta safanduła Lesio wnerwia. A serię Galińskiego o starszej pani dawno sobie odpuściłam. Pierwsze było śmieszne, drugie już dramatycznie wstrętne w stosunku do starszych zagubionych w teraźniejszości ludzi. Trzeciego i dalszych nie czytałam.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postLesia poznałam w 5 klasie podstawówki i śmieszy mnie już ponad 30 lat 😃
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Będę nieobiektywna, bo posiadam w domu takiego pućka, tylko w kolorze czekolady mlecznej, który dostarcza mi mnóstwa wrażeń (jak na mój gust zdecydowanie za dużo), ale polecam "Ja cię kocham, a ty miau".
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4910214/ja-cie-kocham-a-ty-miau
Nareszcie ktoś zwrócił uwagę na Tuomainena 😀 Serdecznie polecam też Moja siostra morduje seryjnieAntti Tuomainen . W tym zestawieniu dramatycznie brakuje za arcy(śmiesznych)dziełek to Ch. Moore'a, np. Najgłupszy anioł , a przede...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej