forum Grupy użytkowników Hyde Park
W co gracie?
odpowiedzi [217]
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Gry drugie uzależnienie, chociaż mniejsze niż książki. Gram od zawsze praktycznie w każdy rodzaj. Najchętniej w cRPG, jRPG oraz aRPG po drodze wpadło też kilkanaście shooterów i przygodówek. Zdecydowanie ulubione to seria Final Fantasy, Diablo, Baldur's Gate oraz Mass Effect.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Triumfalny powrót do AC II. Co prawda wyszła ta nowa paczka do War Thundera, dzięki czemu zdobywanie punktów na odblokowanie samolotów, ma większy sens, ale trzeba czasem sobie dać siana.
Tym bardziej, że poza tym germańskim skurczybykiem który wygląda jak latające skrzydło, to raczej innowacyjnych maszyn nie wprowadzili.
AC II moim zdaniem to najlepsza część z tej serii. Ewentualnie można jeszcze koło niej postawić 1 i Brotherhood. Reszta no cóż.. jak kto woli. Mi szczególnie nie przypadły do gustu.
Obecnie na tapecie: Battlefield 3, FIFA, oraz sentymentalny powrót do Medal of Honor - Allied Assault.
Regularnie gram w Hearthstone :P Ostatnio grywam sobie w L.A. Noire. Poza tym - ze mnie taki trochę niedzielny gracz :P
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ooo, powiesz coś więcej o LA Noire? Bo jakoś zawsze mnie kusiło, żeby pograć, ale nigdy nie pograłam jednak ;>
Nie jest aby za prosta? Wciąga jak należy? :)
Hearthstone jest bardzo przyjemny do momentu, gdy człowiek zdaje sobie sprawę, że aby dobrze pograć trzeba dobrze płacić ;)
LA Noire jest oryginalnym pomysłem ze świetnym wykonaniem, ale cierpi na syndrom Assassin's Creed - bo kilku godzinach rozgrywki zupełnie się odechciewa grać ze względu na powtarzalność schematów.
P.S. Ale żeby nie było - grę zdecydowanie polecam, jest...
LA Noire nie jest trudna, a jak jest się doświadczonym graczem, to już w ogóle :) Mi trochę tam ciągłości fabularnej brakuje.
Robert, ja nie zapłaciłam za Hearthstone ani złotówki i gra jest dla mnie dość przyjemna ;) Co prawda, jeśli się nie spłaci, sporo czasu zajmuje zebranie legendarnych kart lub pyłku na nie z innych. Kupowanie packów w ogóle dla mnie się nie opłaca,...
Ciekaw jestem jak to wyjdzie, bo chyba dosyć długo przy tej grze dłubią. Ale rodzime studio tę grę robi, więc da się im wybaczyć więcej, w razie potknięć ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postRówno za 10 dni premiera "Raven's Cry". Mam nadzieję że doczekamy się pierwszej w historii PRAWDZIWEJ gry o piratach, a nie cukierkowej produkcji inspirowanej "Piratami z Karaibów".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Teraz to właściwie został mi War Thunder. Czołgami nie próbuję nawet jeździć, bo nijak tego nie ogarniam, ale samoloty różnych nacji mam na całkiem przyzwoitym poziomie.
Do niedawna męczyłem GRID-a Autosport, ale dosyć szybko mi się znudziła. W pierwsze dwie części grałem jak szalony, ale ta mnie nie wciągnęła, tak dla odmiany.
Ja właśnie, rozwijam drugą Catalinę i wiem że po wyelitowaniu już nigdy tym "demonem prędkości" nie polecę. Wolę grać Niemcami ale tam znowu mnie MM najczęściej krzywdzi rzucając na przeciwników z samolotami z BR nawet o 1 większym, co boli tym bardziej, że as przestworzy ze mnie żaden... :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Z online poleceam Affected Zone Tactics albo Lost Sector.
A ja dalej tradycyjnie SPWAW i JA - właśnie wyszła wersja JA2 1.13(7435) PL.
Właśnie szukam jakichś dobrych gier online, ktoś coś poleca? :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postObecnie tłukę Silent Hill i Planescape: Torment (po raz kolejny :D) Zwykle siedzę w cRPG, - Gothic, Diablo, gry z D&D, Heroes...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post