-
ArtykułyHłasko, powrót Malcolma, produkcja dla miłośników „Bridgertonów” i nie tylkoAnna Sierant1
-
ArtykułyAkcja recenzencka! Wygraj książkę „Cud w Dolinie Poskoków“ Ante TomiciaLubimyCzytać1
-
Artykuły„Paradoks łosia”: Steve Carell i matematyczny chaos Anttiego TuomainenaSonia Miniewicz1
-
ArtykułyBrak kolorowych autorów na liście. Prestiżowy festiwal w ogniu krytykiKonrad Wrzesiński13
Cytaty z tagiem "marketing" [27]
[ + Dodaj cytat]Nie sądzę, by którekolwiek z wcześniejszych pokoleń było oszukiwane na taką skalę jak nasze. Jesteśmy nieustannie bombardowani komunikatami utwierdzającymi nas w przekonaniu, że jeśli chcemy poczuć się szczęśliwi i docenieni, jeśli chcemy być ludźmi sukcesu, musimy najpierw zadbać o swój wygląd, zakupić odpowiedni samochód i prowadzić odpowiedni styl życia.
Ktoś, kto czepia się drobiazgów, jest już przekonany.
W marketingu chodzi w gruncie rzeczy o ładowanie gówna z powrotem do jadłodajni, tak szybko, by ludzie myśleli, że dalej dostają prawdziwe jedzenie. Marketing nie jest twórczy, tylko złodziejski, a przecież nikt nie lubi kraść.
Telefon służy wyłącznie do umawiania się, przez telefon nie należy, a właściwie nie wolno niczego sprzedawać.
Co prawda ten sam efekt można było osiągnąć, pisząc jedno zdanie ,,Cierpliwości, nowa zapalniczka nie będzie wywalać się od byelamy'', ale zapewne przesadą byłoby oczekiwanie od przedstawiciela VRP, piszącego na Usenet w godzinach pracy, że będzie wyrażał się po ludzku.
Czy prawa marketingu są trudne? Nie, są całkiem proste. Stosowanie ich w praktyce to zupełnie inna sprawa.
Wiadomość zakończył jednym z kilkunastu
" krokizmów" zachęcających do pozytywnego myślenia, które wciąż zdobią biura korporacji McDonald's [...] "Nikt nie zna wszystkich sposobów zwiększania sprzedaży. Gdyby ktoś je znał, znaczyłoby to, że jest dojrzały- a gdyby był dojrzały, zacząłby się psuć" .
Marketing to takie zarządzanie sobą i firmą, które daje szanse na konkurencyjnym rynku.
Jeśli chcesz sprzedawać swoje usługi, to powinnaś wiedzieć, do kogo je kierujesz. Już na wstępie daje Ci to przewagę nad tymi, którzy kierują ofertę do wszystkich.
Największym wrogiem skutecznego działania i działania w ogóle, jest tych pięć zwrotów, które odzwierciedlają stan umysłu:
- zaraz,
- za chwilę,
- jutro,
- To nie jest właściwy moment,
- nie pali się.