Najnowsze artykuły
-
Artykuły„Nie ma bardziej zagadkowego stworzenia niż człowiek” – mówi Anna NiemczynowBarbaraDorosz2
-
ArtykułyNie jesteś sama. Rozmawiamy z Kathleen Glasgow, autorką „Girl in Pieces”Zofia Karaszewska2
-
ArtykułyKsiążka na Dzień Matki. Sprawdź propozycje wydawnictwa Czwarta StronaLubimyCzytać1
-
ArtykułyBabcie z fińskiej dzielnicy nadchodzą. Przeczytaj najnowszą książkę Marty Kisiel!LubimyCzytać2
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[2]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Średnia ocen:
7,1 / 10
150 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 290
Opinie: 30
Przeczytał:
2018-05-12
2018-05-12
Średnia ocen:
7,4 / 10
614 ocen
Ocenił na:
9 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (7 plusów)
Czytelnicy: 1634
Opinie: 93
Zobacz opinię (7 plusów)
Popieram
7
Możesz uczyć się budowania marki osobistej podpatrując działania różnych wpływowych ludzi ze swojej branży, ale widzisz wtedy tylko efekty udanych projektów. Nie wiesz, co popycha ich w określonym kierunku, dlaczego w pewnych sytuacjach idą z prądem, a w niektórych totalnie pod prąd. Możesz też przeczytać książkę Michała Szafrańskiego i krok po kroku prześledzić jego dojrzewanie w roli blogera i przedsiębiorcy, ale - co najbardziej wartościowe - zrozumieć powody podejmowanych przez niego decyzji. To prowokuje do zadawania sobie pytań o wartości, jakimi kierujesz się nie tylko w biznesie, ale po prostu w życiu.
Śledzę działalność Michała w sieci już od trzech lat, jest transparentny, sporo mówi i pisze o sobie i o swoim biznesie, i wydawało mi się, że znam jego historię. Miałam rację: wydawało mi się. Zobaczyłam, nie tylko ile pracy i twardej wiedzy stoi za spektakularnym sukcesem, ale że warto otworzyć się na relacje z ludźmi, których nie znamy, bez jakichkolwiek oczekiwań. Bo choć Michał pisze, że wielokrotnie szczęśliwe zbiegi okoliczności pozwalały mu na osiągnięcie zakładanych celów, to nie wydarzyłyby się one, gdyby nie otwartość na drugiego człowieka.
Powiem wprost: jeśli jesteś małym przedsiębiorcą i działasz w sieci, patrzysz długofalowo i zależy Ci na byciu postrzeganym jako ekspert od uprawy ziemniaków, psychologii dziecięcej czy jakiegokolwiek innego zagadnienia, nie znajdziesz bardziej wiarygodnego nauczyciela niż Michał Szafrański i lepszego podręcznika niż ZCWP.
Możesz uczyć się budowania marki osobistej podpatrując działania różnych wpływowych ludzi ze swojej branży, ale widzisz wtedy tylko efekty udanych projektów. Nie wiesz, co popycha ich w określonym kierunku, dlaczego w pewnych sytuacjach idą z prądem, a w niektórych totalnie pod prąd. Możesz też przeczytać książkę Michała Szafrańskiego i krok po kroku prześledzić jego...
więcej Pokaż mimo to