Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Biblioteka trenera, wykładowcy, nauczyciela (3)
  • Program szkolenia z zakresu obsługi klienta
    Program szkolenia z zakresu obsługi klienta
    Autorzy:
    Oferowany zestaw sesji szkoleniowych stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta.
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Metody aktywizujące w szkoleniach
    Metody aktywizujące w szkoleniach
    Autorzy:
    Celem publikacji jest prezentacja najskuteczniejszych metod stosowanych podczas projektowania i realizacji szkoleń, propagowanie uczenia się przez działanie oraz dostarczenie szkoleniowcom pr...
    czytelników: 17 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Szkolenia
    Szkolenia
    Autor:
    Jak prowadzić szkolenia, by: uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze a cel zajęć został osiągnięty W czasie szkoleń i wszelkiego typu nauki...
    czytelników: 16 | opinie: 0 | ocena: 5,4 (5 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd