Online marketing (6)
  • Biznes w sieci
    Biznes w sieci
    Autor:
    Książka jest też użytecznym elementarzem dla przyszłych e-biznesmenów. W cyfrowej rzeczywistości krzywa uczenia się jest stroma i tylko nieliczni osiągną na czas jej szczyt. Teraz zaś, kiedy w sieciow...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6 (3 głosy)
  • Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
    Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
    Autor:
    Naucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odw...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 5,38 (8 głosów)
  • Sklep internetowy od A do Z
    Sklep internetowy od A do Z
    Autor:
    Chcesz mieć większe zyski, niższe koszty i dużo więcej wolnego czasu? To jest książka dla Ciebie. Jeśli masz sklep internetowy, lub dopiero chcesz go założyć, przeczytaj koniecznie praktyczną książkę...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5,17 (6 głosów)
  • E-marketing
    E-marketing
    Autor:
    Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internet...
    czytelników: 1 | opinie: 8 | ocena: 7,25 (36 głosów)
  • E-Commerce Manager. Prawo, logistyka & technologia
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,5 (4 głosy)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd