rozwińzwiń

Marketing. Podręcznik akademicki

Okładka książki Marketing. Podręcznik akademicki Eugeniusz Michalski
Okładka książki Marketing. Podręcznik akademicki
Eugeniusz Michalski Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
725 str. 12 godz. 5 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2017-09-15
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
725
Czas czytania
12 godz. 5 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301194338
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    6
  • Chcę przeczytać
    4
  • Teraz czytam
    2
  • Kareig
    1
  • Ekonomia
    1
  • Posiadam
    1
  • 2011
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing. Podręcznik akademicki


Podobne książki

Przeczytaj także