Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2017-03-31
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-03-31
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328331228
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.
Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
metody diagnozowania popełnianych błędów
metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
skuteczne wdrażanie strategii
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!
Meghan Casey — jest ekspertką w dziedzinie zarządzania treścią. Zagadnieniami związanymi z przekazem i komunikacją zawodowo interesuje się od 1996 roku, od lat zajmuje się także strategią zarządzania treścią w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiązywaniu trudnych problemów związanych z publikacją treści w internecie. Jest znaną i cenioną trenerką w tej dziedzinie i często wygłasza prelekcje na różnych konferencjach.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 25
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Dużo zagadnień związanych z zarządzaniem treścią na stronie. O tym co powinno być w zakładkach, co lubią użytkownicy. Ładnie graficznie wydana. Nie trzeba nic podkreślać, bo jest widoczne. Wytłumaczone tak, że da się zrozumieć.
Dużo zagadnień związanych z zarządzaniem treścią na stronie. O tym co powinno być w zakładkach, co lubią użytkownicy. Ładnie graficznie wydana. Nie trzeba nic podkreślać, bo jest widoczne. Wytłumaczone tak, że da się zrozumieć.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to