Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Czas wolny. Konsument, rynek, marketing

Wydawnictwo: Liber
4 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8388170538
liczba stron
197
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka ma charakter studium teoretyczno-empirycznego przewidzianego dla studentów różnych uczelni oraz osób interesujących się problematyką rynku i konsumpcji, czy to dla celów naukowych czy biznesowych. Autorki zamierzały ukazać najistotniejsze aspekty czasu wolnego w ich rynkowych powiązaniach.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 181
Małgorzata | 2015-04-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 kwietnia 2015
książek: 8833
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3313
Krystian P | 2012-12-09
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd