forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
1 z 10 (książki
odpowiedzi [2264]
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
7. Droga królów
10. Władca much
Wykreślam Drogę królów, gdyż nie miałam przyjemności się zapoznać...
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
4. Miasteczko Salem
7. Droga królów
10. Władca much
wykreślam "Miasteczko Salem". Nawet przyjemna lektura, ale pośladki mi przez nią nie opadły.
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
4. Miasteczko Salem
5. Światła września
7. Droga królów
10. Władca much
Wykreślam Światła Września, uważam, że to była dość średnia książka.
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
3. Miasto Kości
4. Miasteczko Salem
5. Światła września
7. Droga królów
10. Władca much
Wykreślam nr3, "Miasto kości", gdyż resztę książek albo czytałam i lubię (niektóre bardzo), albo zamierzam przeczytać.
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
3. Miasto Kości
4. Miasteczko Salem
5. Światła września
7. Droga królów
9. Buszujący w zbożu
10. Władca much
Wykreślam numer 9,nie lubię tego typu książek.
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
3. Miasto Kości
4. Miasteczko Salem
5. Światła września
7. Droga królów
8. Oskar i Pani Róża
9. Buszujący w zbożu
10. Władca much
Wykreślam nr 8. Możecie hejtować! '_'
Ja nie będę, bo właściwie to nie czytałam tej książki... Słyszałam jedynie kiedyś fragmenty w radiu... :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa uwielbiam tą książkę,ale każdy ma swoje gusta.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
3. Miasto Kości
4. Miasteczko Salem
5. Światła września
6. Lalka
7. Droga królów
8. Oskar i Pani Róża
9. Buszujący w zbożu
10. Władca much
Wykreślam numer 6... Nienawidziłam tej lektury!!!
1. My, dzieci z dworca ZOO
2. Igrzyska Śmierci
3. Miasto Kości
4. Miasteczko Salem
5. Światła września
6. Lalka
7. Droga królów
8. Oskar i Pani Róża
9. Buszujący w zbożu
10. Władca much
9.Spóźnieni kochankowie
10.My, dzieci z dworca ZOO
Wykreślam 9. Obu nie czytałam, ale coś musiało wygrać :P
@Villiana, ja gorąco polecam "My, dzieci z dworca zoo". Książka o tyle wstrząsająca, co prawdziwa...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
6.Noce i dnie. Tom 1 i 2
9.Spóźnieni kochankowie
10.My, dzieci z dworca ZOO
Wykreślam numer 6,bo nie lubię klasyków.